פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מ20/7 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 20/7 הוגשה על ידי תלונה כנגד חברת יס, בגין חיוב על קנס יציאה
בטענה, כי התחייבתי בע"פ, לנוכח האמור לעיל דרשתי לקבל את ההקלטה בה התחייבתי, כלפי חברת יס ו/או לבטל את קנס היציאה, תלונה זו לא נענתה עד היום
ביטל קנס היציאה ו/או השמעת ההקלטה בדבר ההתחייבות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 30.8.2011 בעניינה של הגב' מיטל אמירה-פורבין.

מבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא כי הגב' אמירה-פורבין הצטרפה לשירותינו כלקוחה חדשה ביום 31.3.2009 בהתאם לתנאי מבצע הכרות למשך 24 חודשים ראשונים בהתחייבות וכמוסכם בינינו.

לפני תום תקופת ההתחייבות ומעבר לתשלום בהתאם לתקופה השנייה של המבצע במחיר 270.17 ש"ח לחודש ובהתאם לנספח תנאי המבצע שוחחה נציגת החברה עם מר יוסי, מטעמה של בעלת המנוי והציעה לו להצטרף למבצע צפייה חדש במחיר מוזל, בסך 235 ש"ח לחודש למשך 18 חודשים בלבד ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר נשלחו לכתובת המנוי באמצעות הדואר ביום 24.2.2011.

ביום 20.7.2011 סוכם עם הגב' מיטל אמירה-פורבין על ניתוק המנוי ותואם עמה מועד להגעת טכנאי לכתובת המנוי לצורך איסוף ציוד הקצה והשלמת הליך הניתוק.

לאחר החזרת ציוד הקצה לחברתנו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון וללא חיוב בגין ההטבות אשר הוענקו לה וזאת באופן חריג ובאישור מיוחד.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה