פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת יס לא מכירה לקוחות שלה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רציתי לספר לכולם חווית שירות שאני מקבל בחברת YES במשך שלוש שנים. בעבר היה לי שני מנויים בחברת YES. לפני צבא חזרתי לחיות עם הורים וביטלתי מנוי אחד. מאז אני מקבל כל שבוע טלפון מחברת YES עם שאלה אם אני לקוח YES או של HOT. פניתי לפני יותר משלוש שנים לשירות לקוחות YES עם בקשה שיפסיקו להתקשר אלי עם שאלה הזאת. כל פעם אמרו לי שיטפלו בנושא, אך חזרו אלי שוב ושוב עם אותה שאלה בתדירות לא אחידה. חזרתי שום לשירות לקוחות ועוד פעם נאמר שיטפלו בנושא. לאחר מספר חודשים ביקשתי לדבר עם מנהל, ככה היה מספר רב של פעמים. לאחר כשנה דיברתי עם מנהלת תחום של שירות לקוחות, אשר לא טיפלה בפניה שלי בכלל, אלא מנהלת תחום של YES פנתה למנהל בכיר בחברה שלי (חברת בת של בזק בדומה ל YES) וביקשה ממנו שאני יפסיק להתקשר אליהם עם בקשה זו, כמוכן מסרה כל הפרטים של פניות שלי למרות שמנוי הוא פרטי ואסור לה לספר פרטים אישיים שלי. פניתי שוב לחברת YES ושוב שיחת מנהל, מנהל צוות, מנהל תחום והגעתי למנהל מערך של שירות לקוחות (גיל וייס). גיל הבטיח לי לטפל בנושא וביקש ממני שמות של נציגים שמתקשרים. לאחר תקופה מסרתי לגיל שמות של מספר נציגים שפנו אלי עם הצעה להתחבר ל YES. לאחר בדיקה של גיל התברר שאין עובדי חברה עם שמות כאלה וגם אין כאלה עובדי אצל משווקים חיצוניים, וחברת YES לא יודעת מי פונה עם שאלה כזאת כל הזמן לנייד שלי. גיל ביקש לתאם פגישה עם אחד הנציגים בשביל לעלות אליהם. לאחר שבוע תואמו שני פגישות עם אנשי מכירות של חברת YES. חזרתי לשירות לקוחות, לאחר מזה חזר אלי גיל, מסרתי לו כל הפרטים ולאחר טיפול שלו הפסקתי לקבל טלפונים מחברת YES לחודש אחד בלבד. כעבור חודש לא פניתי ל YES שוב, כי הם פשוט לא מטפלים בזה!
היום אני עדיין ממשיך לקבל טלפונים לנייד שלי מחברת YES. אך שום גורם בחברת YES לא מוכן לקחת אחריות ולטפל בנושא אחד ולתמיד. מה אפשר לעשות עם זה למי לפנות?

בברכה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא להתקשר אלי יותר עם שאלה אם אני לקוח שלהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תלונתו של הלקוח התקבלה בחברת yes באופן ישיר ובפנייה זהה ביום- 30.08.2011.

תשובתנו בנושא נשלחה ללקוח באופן ישיר.

חברת yes
תגובה:
בהתאם לאמור בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה