פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי שתואם מראש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
תואמה עמי הגעת טכנאי לביתי לצורך התקנת נקודת טלויזיה נוספת ביום ג' בין השעות 14:00- 16:00. באותו יום התקשרתי בשעה 11:00 בבוקר בכדי לוודא שהטכנאי אכן יגיע וקיבלתי תשובה חיובית. הקדמתי לצאת מעבודתי בשעה 13:30 כדי להגיע הביתה עד השעה 14:00. המתנתי בסבלנות עד 16:00 ומשלא הגיע שום טכנאי הקשרתי לחברת יס. הבטיו לבדוק העניין ולחזור אלי תוך מספר דקות. משלא חזרו אלי, ומאחר שהטכנאי טרם הגיע, התקשרתי שנית בשעה 16:20. שוב חזר על עצמו הסיפור: הבטיחו לי שיבדקו ויחזרו אלי מייד. בשעה 16:45 התקשרתי בפעם השלישית... הפעם התעקשתי להשאר על הקו עד לקבת תשובה. לאחר דקה בישרה לי המוקדנית כי הטכנאי לא יגיע לביתי (אף על פי שתואם מראש ולמרות שהמתנתי לו 3 שעות בביתי!!!) כל בקשותי לקבל שירות בשעה מאוחרת יותר באותו יום נענו בשלילה. ואם לא די בכך, נאמר לי שיצטרכו לתאם מועד חדש לביקור בעוד מספר ימים..(הייתי מצפה שלאחר פשלה כזאת אהיה הלקוח הראשון למוחרת בבוקר). אני חושב שחברה שחרטה על דגלה את נושא המודעות לשירות ללקוח מאז הקמתה - מזלזת כיום בלקוחות אם היא מרשה לעצמה להתנהג בצורה כזאת. גם אם חלילה קרה אסון לטכנאי ונבצר ממנו להגיע בשעה המוסכמת לביתי - אני מצפה לקבל על כך הודעה מראש מנציג החברה, ושיתאמו עמי מועד חלופי מיד למוחרת הארוע. לא יתכן שהחברה תזלזל בלקוחותיה בצורה כה גסה (הייתי מצפה שלחברה מנוסה בשירות כמו יס שיהיה לה "פרוטוקול" קבוע לטיפול במקרים דומים לפיו יש להודיע ללקוח מייד ולא לתת לא להמתין לשווא 3 שעות להגעת טכנאי)
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 5.9.11 בהמשך לפנייתו של חגי גולדהירש בנושא אי הגעת טכנאי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי, פנייתו בנושא זה טופלה טלפונית ביום ה- 4.9.11 ע"י נציגה בכירה ממחלקת קשרי לקוחות . ניתן זיכוי בסך 600 ₪ בגין המתנת סרק לטכנאי בהתאם לחוק ותואם שרות טכני שבוצע.

צר לנו על העיכוב במתן השרות ואנו מקווים שהפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוח.

בברכה,

חברת yes.
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה