פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קבלן שירות ביום שישי מבלי להודיע ללקוח. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי ליס לפני 5 חודשים ומאז חיי הפכו לסיוט. חודשים התרעתי שיש תקלה בצלחת וכל פעם שלחו לי טכנאי לממאיר שהחליף הוציא הכניס חוטים אחרי חודשים נשלח לי סוף כל סוף הטכנאי המתאים. חודשים פעלו הטלויזיות כמו שצריך אך בימים האחרונים התחילו שוב להיות טקלות בשידור פניתי ליס הציעו לי טכנאי ליום שני בין 3:00 ל 5:00 אך אתמול בלילה הופסק השידור פניתי ליס ושלחו לי טכנאי להיום למרות שהוסבר ליס שהטקלה היא בשלושת הממאירים כלומר הטקלה בצלחת הטכנאי הגיע ובקש שיזמינו לי קבלן דחוף היום יום שישי סדרו לי ביס קבלן בין 3:00 ל 5:00 אך מישהו ביס חשב שאני לא מבינה כי יש לי הזמנה לטכנאי ביום שני הזמנה שהיתה אמורה להתבטל ומשום מה לא בטלו אותה. וביטלו לי את הקבלן מבלי לשאול ומבלי לברר והשאירו שישי שבת בלי טלויזיה. זאת חוצפה ב 10 שנים שהייתי בהוט לא קבלתי כזה יחס. ואני חושבת לחזור עוד ביום ראשון להוט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת קבלן עכשיו ביום שישי או שאני אפנה לתקשורת ואם אנשים עוד חושבים לעבור אליכם הם ישנו את דעתם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 2.9.2011 בעניינה של גב' חיה שריג.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' שריג במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' שריג על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' שריג. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני. אבקש לציין כי טכנאי הגיע לכתובת המנוי על שמה של גב' שריג ביום 4.9.2011. לאור האמור נרשם זיכוי במנוי על שמה של גב' שריג בגין תקלות הצפייה מיום 1.9.2011 ועד ליום 4.9.2011.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה