פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי על סכום שנגבה "בטעות" ויחס משפיל של חברת הלווין yes נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי לקוחות יס כבר הרבה שנים.
לאחר שהסתיים המבצע אותו קיבלנו ביס אני ובעלי פנינו אליהם על מנת להתעניין בחבילות אותן הם מציעים כעת.במהלך השיחה התברר כי במהלך השנה גבו מאיתנו באמצעות הוראת קבע 64 ש"ח יותר כל חודש (שילמנו במשך שנה מחיר מלא מחוץ לחבילה בגלל ש"בטעות" לא עדכנו את החבילה שרכשנו במנוי) לאחר שיחה עם נציג השירות נפתחה בקשה לזיכוי בסכום של 768 ש"ח(64*12) על תאריכים4/08/2010-4/08/2011.יש לציין שהתעקשנו על זיכוי לחשבון ולא בחשבוניות כי טרם החלטנו האם נישאר לקוחות שלהם.לאחר שביקשנו להתנתק כי לא היינו מרוצים מהמבצעים שהציעו לנו נתקלנו ביחס מאוד משפיל ומזלזל בשיחות עם נציגות מקשרי לקוחות ולאחר שביקשנו לשוחח עם מנהל על כך הועברנו למנהלת משמרת של קשרי לקוחות בשם רימה אשר שכנעה אותנו להישאר לקוחות ועמה גם ווידאנו שוב כי אכן יבוצע זיכוי לחשבון ואכן נאמר לנו שכן. במסגרת השיחה רימה הציעה לנו מבצע יס מקס ונאמר לנו שבגלל עומס טכנאי יגיע רק בעוד שבועיים אך החבילה מתעדכנת כעת על מנת שלא נאלץ לשלם מחיר מלא על חודש אוגוסט ונשלם 230 ש"ח כמנויים על חבילה במקום 300 מחיר מלא מחוץ לחבילה .קיבלנו הסבר מפורט על כך שיס מבצעת את הזיכוי ב-15 לחודש אוגוסט ולאחר כמה ימים אנו אמורים ליראות את הזיכוי בחשבון.לאחר שלא ראינו את הזיכוי פנינו ב-4/09/2011 שוב לחברה ונאמר לנו שאין שום בקשה לזיכוי לחשבון אלא זוכינו באמצעות חשבונית על סכום של 300 ש"ח (למרות שהובטח שלא נשלם באוגוסט מחיר מלא והחבילה שהציעו לנו עודכנה)ומגיע לנו עוד כ-300 ש"ח אותם הם מוכנים להחזיר לחשבון חודש הבא.כמו כן הם טענו שמגיע לנו רק זיכוי של 600 ש"ח ולא של 768 כמו שנאמר כי "החיוב המיותר נעשה רק על התקופה של 04/08/10-04/08/11 ולא על שנה ולכן החישוב של 64*12 הוא לא נכון" (?????? לפי החישוב שלי זה בדיוק שנה- 12 חודשים...) לאחר בירור לא מופיע בשום מקום בתיעוד כי הובטח לנו זיכוי לחשבון ונאמר לנו גם שלא ניתן לתקן את הזיכוי לחשבונית כי אחרת נהיה בחוב.....בתום השיחה נאמר לנו שזה מה יש ולא מתכוונים לעשות דבר..חשוב לי לציין כי כל ההתנהלות מול החברה לקחה המון זמן יקר ומעולם לא "זכינו" ליחס כה מבזה.מעבר לעניין הכספי עוגמת הנפש שנגרמה לנו היא עצומה אנו ממש חשים חוסר אונים וממש צר לנו כי חברת יס עושה ככל הרוחה בנו ובכספינו שלנו מבלי שנוכל לעשות דבר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מנחה הנכבד ,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 6.9.11 , בהמשך לפנייתה של הגב' אנה יריב בנושא חיוב חודשי גבוה מן המוסכם בשנה האחרונה והבטחה להחזר כספי , אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

מבדיקה מקיפה שערכנו, בסוף חודש יולי 2010 סוכם טלפונית עם הגב' יריב או מ מטעמה הצטרפטת למבצע חדש בעלות חודשית בסך 226 ₪ לחודש לתקופה בת שנה.

לצערנו עקב טעות שנפלה בתום לב חויב חשבונה של המנויה חיוב גבוה מהמוסכם עקב עידכון שגוי לסך ההנחה במסגרת המבצע. המנוי חויב בעלות חודשית בסך 289.11 ₪ במקום בסך חודשי של 226 ₪, להלן הפרש בסך 63.11 ₪ לחודש.

עם פניית הלקוחה לנציגינו בנושא ביום ה- 8.8.11 נמצא כי בוצע חיוב שגוי והובא לידיעתה כי יבוצע זיכוי בגין ההפרשים, זיכוי שיופיע בחשבון המנוי ויקוזז מול חיובים שוטפים במנוי. לא נמצא תיעוד ברשומותינו להבטחה להחזר כספי מיידי באמצעות הוראה לחברת האשראי להחזר ישירות לחשבון הלקוחה.

ביום ה- 21.8.11 בוצע זיכוי במנוי בסך 602.52 ₪ ובהמשך זיכוי נוסף בסך 126.78 ₪ וס"ה זיכוי בסך 729.30 ₪ (בגין חודש אוגוסט 2010 זיכוי הפרש בסך 35.09 ₪ ובגין חודשים מספטמבר 2010 עד יולי 2011- זיכוי הפרש בסך 63.11 ₪ ל-11 חודשים).

חיוב לשירותי צפייה בחודש אוגוסט 2011 (חיוב בסך 226 ₪) קוזז עם חלק מהזיכוי שבוצע למנוי והלקוחה לא שילמה בגין הצפייה בחודש זה.

ביום ה-4.9.11 העבירה הלקוחה את בקשתה הסופית לסיום ההתקשרות ושירותי הצפייה לרבות החיוב בגינם הופסקו ביום ה-7.9.11 ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה להשלמת התהליך לסיום ההתקשרות.

לאחר איסוף הציוד יבוצע גמר חשבון סופי וכל יתרה באם תעמוד לזכות הלקוחה תוחזר לחשבונה באמצעות הוראה לחברת האשראי להחזר כספי .

אנו מתנצלים על החיוב השגוי ומקווים כי בעתיד תבחר הגב' יריב לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.

בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה