פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושירות גרוע בעקבות תקלה טכנית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כמה חודשים קניתי טלויויזיה lcd חדשה של סמסונג, וחיברתי את הממיר אליה.
לאחר שחיברתי את הממיר התמונה במסך לא נראתה טוב כלומר היו מין מריחות על כל התמונה.
לאחר שפניתי לתמיכה ביס תיאמו לי טכנאי. כשהטכנאי הגיע אלי הוא עשה את הבדיקות שהיה צריך ובסוף הוא אמר שהבעיה היא לא בממיר אלא בטלוויזיה. כששאלתי אותו האם ממיר hd בחיבור hdmi יכול לעזור על מנת שאני אראה תמונה חלקה, הוא אמר לי שזה לא יעזור.
לאחר שפניתי לחברה שממנה קניתי את הטלוויזיה נאמר לי שהבעיה היא בממיר. לא ידעתי מה עליי לעשות, הטכנאים שהיו אמורים לעזור לי ולפחות להגיד לי איפה הבעיה פשוט התנערו מאחריות. לבסוף החזרתי את הטלוויזיה וביטלתי את התשלומים.
לפני שבוע קניתי טלוויזיה חדשה. מסך led של LG. מחנות אחרת. לאחר החיבור לממיר הופתעתי לגלות שעדיין לא ניתן לראות טוב ואותה תקלה בדיוק חוזרת על עצמה. התקשרתי לתמיכה של יס ותיאמו לי טכנאי. כשהוא הגיע אליי היום 7.9 בשעה 14:30 הוא לא בדק כלום והוא ישר אמר לי שאני חייבת להחליף את הממיר לממיר HD על מנת שאני אוכל לראות טוב. כששאלתי אותו אם אין משהו אחר שאני יכולה לעשות הוא אמר לי שלא. שימו לב שזוהי תשובה שהפוכה לגמרי וסותרת ממה שהטכנאי הקודם אמר לי.
לאחר שהטכנאי עזב התקשרתי לשירות הלקוחות של יס. תיארתי את הסיפור שלי לנציגה בשם יפית מצוות לימור שהעבירה אותי לסמדר- מנהלת בקשרי לקוחות.
תיארתי לה גם את שקרה. השיחה איתה הייתה מעליבה ופוגעת היא לא האמינה לי לאורך כל השיחה ובנוסף צעקה עליי.
שאמרתי לה שהטכנאי היה אצלי כבר ב14:30 היא לא האמינה לי, כי הוא היה מתואם ל15:00-17:00 וזה לא היה רשום לה שהוא כבר היה אצלי.
כשאמרתי לה שהטכנאי אמר שעל מנת שאוכל לראות תמונה חלקה במסך עליי לקנות ממיר hd היא גם לא האמינה לי. היא אמרה לי שממיר hd לא יעזור במצב כזה. שאלתי אותה איך זה יכול להיות שאין לה הסמכה של טכנאית והיא מבטלת את מה שהטכנאי אמר. לבסוף היא הציעה להוזיל לי את המחיר על ממיר hd. בגלל שהיא אמרה לי שכנראה ממיר hd לא יעזור למצב שלי שאלתי אותה אם טכנאי יכול לבדוק קודם כל שזה אכן עוזר, כלומר לחבר ממיר hd ולראות האם רואים תמונה חלקה במסך ולאחר מכן אני מסכימה לקנות את הממיר. המנהלת אמרה שאין כזה דבר ואם אני רוצה ממיר hd אני צריכה לקנות אותו ואני יכולה לבטל את זה תוך 14 יום במחיר של יותר מ-100 שקלים (לא זכור לי בדיוק המחיר). כלומר אם אני מחזירה את הממיר זה גם עולה לי כסף אפילו אם אני מבטלת את זה בזמן שהמתקין נמצא אצלי ומחבר את זה. לא נראה לי הגיוני שאני אצטרך לשלם על ממיר שאני לא יודעת אם הוא בכלל יעזור לי.
לא הצלחתי להגיע איתה להסכם ולקראת סוף השיחה היא רמזה לי שאנחנו מדברות כבר יותר מדי זמן. בכלל לכל אורך השיחה לא עניין אותה בכלל מה שעברתי, טיפת חמלה או הזדהות לא הייתה לה. היא רק רצתה לנתק את השיחה ולא רצתה לעזור לי בכלל.
חשוב לי לציין שאני החזרתי את הטלוויזה הראשונה רק בגלל שהטכנאי שלכם אמר לי שהבעיה היא בטלוויזיה.
ניתן להבין שהבעיה היא אכן בממיר מכיוון שקניתי שתי טלוויזיות מדגמים שונים ובשתיהן התקלה חוזרת על עצמה.
חברת יס פשוט טרטרה אותי, לא נתנו לי תשובות וקיבלתי יחס מזלזל.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי פנייתה של הגב' עינב טופלה טלפונית למולה ונסגרה לשביעות רצונה.
בכבוד רב,
חברת yes.
תגובה:
ראה/י תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה