פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדל בסיום התקשרות וגביית קנס שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כ-5 שנים הייתי לקוחה של חברת הלווין yes , ב-1.4.2011 עברתי דירה מרמת גן להרצליה . שבועיים לפני המעבר התקשרתי לנציגה של יס להודיע על המעבר ולוודא שאכן ישנם תשתיות בבניין אליו אני עוברת . הסברתי לנציגה שזה חשוב מאוד שתעדכן אותי בהקדם כי יום המעבר הוא ביום חמישי לקראת סופ"ש ואני לא רוצה להיתקע בסופ"ש בלי טלויזיה בייחוד שיש לי תינוק בבית ש"מכור" לערוץ ביבי ומשפחתי מהצפון היתה אמורה להגיע להתארח אצלי . הנציגה חזרה אליי לאחר מספר ימים עם אישור כי התבצעה בדיקה בבניין ואין שום בעייה להמשיך ולספק לי את שירותי יס בבניין . הודתי לה ותיאמתי איתה הגעה של טכנאי ביום המעבר . ביום המעבר , יום חמישי הגיע אליי הטכנאי ועבד כ-3 שעות על ההתקנה של החיבורים . בתום ה-3 שעות ניגש אליי הטכנאי ואומר לי כי ישנה בעייה לחבר אותי ליס . מסתבר שלא ניתן להתקין שם צלחת מאחר וכל הגגות הם גגות פרטיים של שכנים והשכנים לא מוכנים להתקין אצלם במרפסת צלחת . מסתבר לאחר שיחה עם השכנים באותו היום כי בעבר היו כמה שכנים מחוברים ליס עד שהחליטו בעלי הדירות עם הגגות להסיר את הצלחות . חברת יס היתה מודעת לבעייה מאחר ומתועד אצלה ההיסטורייה של הבניין הזה . לאחר שהטכנאי הודיע לי את הבשורה התקשרתי מיידית לחברת יס ושאלתי אותם איך קורה דבר כזה למרות שביקשתי לבדוק את העניין , אמרו לי שהיתה טעות ושכרגע לא ניתן לעשות שום דבר מלבד לחכות ליום ראשון . שאלתי מה יעזור יום ראשון אם לא ניתן להתקין שם צלחות אמרו לי שלא יעזור אבל זה הנוהל . באותו הרגע צלצלתי לחברת הוט שיתפתי אותם במה שקרה ותודה לאל הם הסכימו לשלוח מייד טכנאי שיתקין לי הוט . ליס כמובן הודעתי באותו הרגע שאני מתנתקת מהם כמובן שלא מרצוני ו"הודתי" להם על עוגמת הנפש שגרמו לי ביום לחוץ זה ( יום מעבר הדירה ) . בשיא חוצפתם המשיכו להתקשר אליי נציגים לטעון שאני חייבת לשלם קנס התנתקות , כשהסברי להם שההתנתקות לא היתה מבחירה אלא בשל אי יכולתם לספק לי את השרות ואם יש מישהו שצריך כאן לתבוע זה אני על עוגמת נפש ומחדל מסוג זה לא היה עם מי לדבר . התיק שלי הועבר לעו"ד וכרגע קיבלתי מכתב עם זימון למשפט . אשמח אם תוכלו לעזור לי כאן אל מול מפלצת התקשרות הזו .תודה רבה
בנוסף כספי סוג הנזק :
זיכוי מהקנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מנחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 8.9.11, בהמשך לפנייתה של הגב' ענבל אנגלמן בנושא סיום ההתקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

ברצוני לציין כי ביום ה-18.8.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה מהגב' אנגלמן באותו נושא באמצעות המועצה לצרכנות.

פנייתה של הגב' אנגלמן נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 4.9.11, פנייתה נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת ויסודית.

להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה למועצה לצרכנות :

” כבר בפתח הדברים, אציין כי yes מצרה על סיום התקשרותם של בני הזוג אנגלמן לאור הנסיבות שנוצרו במעבר הדירה.

באשר לטענותיך המועלות בקשר עם חיבור הבניין בכתובת החדשה, אציין כי ביום ה-23.3.11 התקבלה פנייתה של הגב' אנגלמן בחברתנו בבקשה להעתקת המנוי לכתובת חדשה אליה היא עוברת, לאחר בדיקה ראשונית באם הבניין בכתובת החדשה מרושת עם תשתית yes נמצא כי הוא אכן מרושת. לפיכך, תואם מועד להעתקת המנוי וחיבור ציוד הקצה בדירה החדשה ליום ה-31.3.11

לצערה של yes, כאשר הגיעו נציגי yes לכתובת נמצא כי נפלה טעות, שכן הבניין היה מרושת בעבר אבל התשתית הוסרה ונכון למועד מעבר הדירה לא הייתה תשתית לקליטת שידורי yes בבניין בהתאם, היה צורך בביצוע התקנה וחיבור לתשתית הלוויין לרבות קבלת אישור מבעליו החוקיים של הנכס או מדייריו לביצוע ההתקנה.

עם זאת, בחרה הגב' אנגלמן להביא לידיעת נציגינו באותו יום, קרי ביום 31.3.11 כי היא מעוניינת לסיים התקשרותה עם yes וכן עדכנה את נציגי yes כי הזמינה כבר חיבור לשירותי חברת הכבלים.

מכאן, שלא ניתן לנציגי yes טווח זמן טיפול סביר בנושא ובבדיקת האפשרות לקבלת אישור להתקנת תשתית שלנו בבניין. ולכן, המניעה להתקנת תשתית הלוויין בכתובתך החדשה אינה מניעה של חברת yes לביצוע ההתקנה, חברתנו הייתה מוכנה לביצוע ההתקנה ולא היתה כל מניעה טכנית.

באשר לטענותיך המועלות בקשר לתשלום החוב אציין כי:

ביום ה-1.12.10 בשיחה טלפונית בין נציגנו לגב' אנגלמן עם תום תקופת מבצע אשר היה מעודכן במנוי ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו לשירותי צפייה ולשירותי מכשיר ה- yesMax.

על פי המתועד ברשומותינו בשיחה זו אישרה הגב' אנגלמן הסבה של המנוי לתנאי תכנית אישית חדשה, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שבחרה ושירותי מכשיר ה- yesMax.

בהתאם, הסבת המנוי לתנאי התכנית החדשה בוצעה בתאריך 2.12.2010 לתקופה בת 36 חודשים כולל התחייבות להישאר מנויה על שירותי yes לתקופה זו ולאחר קבלת הסכמתה בסיום אותה שיחה למול נציגתנו וביום ה-5.12.10 נשלח העתק נספח תנאי המבצע לביתה באמצעות הדואר. העתק הנספח מצורף למכתבי זה.

בהתאם לכתוב בנספח המבצע, עם סיום ההתקשרות מול yes לפני תום תקופת המבצע שלעיל חויב חשבון המנוי בהחזר עלות הטבת מבצע הצפייה וכן בעלות הטבת המבצע לשירותי ה- yesMax. עם זאת, בחיוב מדורג של דמי היציאה נפלה טעות ובוצע חיוב גבוה מהנדרש (חיוב בסך 582.87 ₪ במקום חיוב בסך 466.29 ₪ אנו מצרים על טעות זו ואי לכך יבוצע זיכוי בגין הפרש בסך 116.58 ₪.

זאת ועוד אציין כי ביום ה-6.4.11 התקבלה הודעה מחברת האשראי לפיה אמצעי התשלום במנוי בוטל על ידי הלקוחות והחיוב האחרון לחשבונית חודש מרץ 2011 הוכחש (חיוב בגין שירותי צפייה בלבד לחודש בו הלקוחות היו מחוברים לשירותינו) ובמנוי נותרה יתרת חוב בגין שירותי צפייה החל מיום ה-2.3.11 עד 31.3.11, יתרה בסך 274.83 ₪ ותוספת לחיוב דמי היציאה.

לאור העובדה כי הזוג אנגלמן לא הסדירו תשלום של יתרת החוב . המנוי עבר לטיפול במחלקת הגבייה שלנו ולאחר מספר שיחות של נציגי yes עם הלקוחות בבקשה להסדרת תשלום ביום ה- 14.7.11 נשלח אליהם מכתב עם דרישת תשלום טרם העברה לטיפול משפטי אשר יהיה כרוך בהוצאות נוספות.

כיוון שלצערנו התשלום טרם הוסדר, הועבר הטיפול ביום ה- 1.8.2011 לידי בא כוחנו עו"ד שפירא.

בכל פנייה נוספת על הלקוחות לפנות למשרדו של בא כוחנו. "

בהמשך ולאור פנייה נוספת מהמועצה לצרכנות נערך שיקול נוסף בנושא והוחלט כי yes באופן חריג ולפנים משורת הדין תמחל על חיוב דמי היציאה כולל הוצאות משפטיות ועל והלקוחה נדרשת להסדרת תשלום רק בגין חשבונית חודש מרץ 2011 שלא כובדה לתשלום בחברת האשראי, להלן חיוב בסך 274 ₪.

בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה