חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר מנחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 8.9.11, בהמשך לפנייתה של הגב' ענבל אנגלמן בנושא סיום ההתקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
ברצוני לציין כי ביום ה-18.8.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה מהגב' אנגלמן באותו נושא באמצעות המועצה לצרכנות.
פנייתה של הגב' אנגלמן נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 4.9.11, פנייתה נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת ויסודית.
להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה למועצה לצרכנות :
” כבר בפתח הדברים, אציין כי yes מצרה על סיום התקשרותם של בני הזוג אנגלמן לאור הנסיבות שנוצרו במעבר הדירה.
באשר לטענותיך המועלות בקשר עם חיבור הבניין בכתובת החדשה, אציין כי ביום ה-23.3.11 התקבלה פנייתה של הגב' אנגלמן בחברתנו בבקשה להעתקת המנוי לכתובת חדשה אליה היא עוברת, לאחר בדיקה ראשונית באם הבניין בכתובת החדשה מרושת עם תשתית yes נמצא כי הוא אכן מרושת. לפיכך, תואם מועד להעתקת המנוי וחיבור ציוד הקצה בדירה החדשה ליום ה-31.3.11
לצערה של yes, כאשר הגיעו נציגי yes לכתובת נמצא כי נפלה טעות, שכן הבניין היה מרושת בעבר אבל התשתית הוסרה ונכון למועד מעבר הדירה לא הייתה תשתית לקליטת שידורי yes בבניין בהתאם, היה צורך בביצוע התקנה וחיבור לתשתית הלוויין לרבות קבלת אישור מבעליו החוקיים של הנכס או מדייריו לביצוע ההתקנה.
עם זאת, בחרה הגב' אנגלמן להביא לידיעת נציגינו באותו יום, קרי ביום 31.3.11 כי היא מעוניינת לסיים התקשרותה עם yes וכן עדכנה את נציגי yes כי הזמינה כבר חיבור לשירותי חברת הכבלים.
מכאן, שלא ניתן לנציגי yes טווח זמן טיפול סביר בנושא ובבדיקת האפשרות לקבלת אישור להתקנת תשתית שלנו בבניין. ולכן, המניעה להתקנת תשתית הלוויין בכתובתך החדשה אינה מניעה של חברת yes לביצוע ההתקנה, חברתנו הייתה מוכנה לביצוע ההתקנה ולא היתה כל מניעה טכנית.
באשר לטענותיך המועלות בקשר לתשלום החוב אציין כי:
ביום ה-1.12.10 בשיחה טלפונית בין נציגנו לגב' אנגלמן עם תום תקופת מבצע אשר היה מעודכן במנוי ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו לשירותי צפייה ולשירותי מכשיר ה- yesMax.
על פי המתועד ברשומותינו בשיחה זו אישרה הגב' אנגלמן הסבה של המנוי לתנאי תכנית אישית חדשה, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שבחרה ושירותי מכשיר ה- yesMax.
בהתאם, הסבת המנוי לתנאי התכנית החדשה בוצעה בתאריך 2.12.2010 לתקופה בת 36 חודשים כולל התחייבות להישאר מנויה על שירותי yes לתקופה זו ולאחר קבלת הסכמתה בסיום אותה שיחה למול נציגתנו וביום ה-5.12.10 נשלח העתק נספח תנאי המבצע לביתה באמצעות הדואר. העתק הנספח מצורף למכתבי זה.
בהתאם לכתוב בנספח המבצע, עם סיום ההתקשרות מול yes לפני תום תקופת המבצע שלעיל חויב חשבון המנוי בהחזר עלות הטבת מבצע הצפייה וכן בעלות הטבת המבצע לשירותי ה- yesMax. עם זאת, בחיוב מדורג של דמי היציאה נפלה טעות ובוצע חיוב גבוה מהנדרש (חיוב בסך 582.87 ₪ במקום חיוב בסך 466.29 ₪ אנו מצרים על טעות זו ואי לכך יבוצע זיכוי בגין הפרש בסך 116.58 ₪.
זאת ועוד אציין כי ביום ה-6.4.11 התקבלה הודעה מחברת האשראי לפיה אמצעי התשלום במנוי בוטל על ידי הלקוחות והחיוב האחרון לחשבונית חודש מרץ 2011 הוכחש (חיוב בגין שירותי צפייה בלבד לחודש בו הלקוחות היו מחוברים לשירותינו) ובמנוי נותרה יתרת חוב בגין שירותי צפייה החל מיום ה-2.3.11 עד 31.3.11, יתרה בסך 274.83 ₪ ותוספת לחיוב דמי היציאה.
לאור העובדה כי הזוג אנגלמן לא הסדירו תשלום של יתרת החוב . המנוי עבר לטיפול במחלקת הגבייה שלנו ולאחר מספר שיחות של נציגי yes עם הלקוחות בבקשה להסדרת תשלום ביום ה- 14.7.11 נשלח אליהם מכתב עם דרישת תשלום טרם העברה לטיפול משפטי אשר יהיה כרוך בהוצאות נוספות.
כיוון שלצערנו התשלום טרם הוסדר, הועבר הטיפול ביום ה- 1.8.2011 לידי בא כוחנו עו"ד שפירא.
בכל פנייה נוספת על הלקוחות לפנות למשרדו של בא כוחנו. "
בהמשך ולאור פנייה נוספת מהמועצה לצרכנות נערך שיקול נוסף בנושא והוחלט כי yes באופן חריג ולפנים משורת הדין תמחל על חיוב דמי היציאה כולל הוצאות משפטיות ועל והלקוחה נדרשת להסדרת תשלום רק בגין חשבונית חודש מרץ 2011 שלא כובדה לתשלום בחברת האשראי, להלן חיוב בסך 274 ₪.
בברכה,
חברת yes
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|