פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וחיוב מופרז נושא התלונה:
שועה חנה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/8 היה בביתנו סוכן של חברת יס שהתדפק על דלתנו והציע לנו לעבור לחברת יס כשהיינו מחוברים להוט.הוא ישב ושיקר במצח נחושה שגם ביס יש ערוץ מצרים (אימי מבוגרת וצופה רק בערוץ זה)וכן שיקר שערוץ 7 בהוט (הדגשנו בפניו שאנחנו צופים הדוקים בערוץ זה)הוא ערוץ משותף ל2 החברות.בתאריך 18/8 עברנו לחברת יס ומיד ראינו שאין את הערוצים שהובטחו לכן ביקשנו מהם להתנתק.חזרו אלינו משימור לקוחות והסברנו לנציגה את שהתרחש והיא קיימה שיחת טלפון עם הסוכן שאכן אמר לה שחשב שערוץ LBC הוא ערוץ מצרים וכן שקיימות מספר תוכניות בערוץ 7 בהוט שיש אותם גם ב "יס"..היא התנצלה בפנינו ואמרה שנחוייב רק עבור הכמות היחסית של הימים עד לניתוק ב 23/8 והמעבר חזרה להוט.מה שקרה בחיוב כ"א הוא שחוייבנו ב 118 שח עבור הימים שהיינו מחוברים+280 שח עבור החיבור עצמו למרות שאותו נציג שישב בביתנו הבטיח שבכל מקרה חיוב זה יבוצע ב 10 תשלומים ובפועל חוייבנו בכל הסכום.בשיחת בירור שקיימתי היום 11/9 עם נציגת יס נאמר לי שאין מה לעשות וזה החיוב ולא היתה מוכנה לשמוע מעבר לכך למרות שהסברתי לה מה שקרה..היא ביקשה ממני להמתין על הקו ואז חזרה אליי וברוב חוצפתה אמרה שאחוייב גם בסכום של 100 שח עבור קנס יציאה (כנראה בחרה להתעלם מהרפורמה החדשה)
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה