חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 13.9.2011 בעניינו של מר ולדימיר אברמוב.
בהמשך לפנייתך עולה כי בהתאם לסיכום עם גב' אורנית, נציגת החברה, מתאריך 18.9.2011 נתן מר אברמוב את הסכמתו להישאר מנוי בחברת yes. בנוסף לכך מר אברמוב ציין בשיחה הטלפונית מול נציגת yes כי התקלה טופלה על ידו.
אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר אברמוב בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתו של מר אברמוב נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|