פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוואי ללא אישור הדיירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו ועד בית ברחוב ילין 4 פ"ת (בבניין שתי כניסות), על גג הרעפים בביניין הותקנה צלחת של חברת הלווין ללא אישורי הועד ו/או דיירי הבית, צלחת זו צורכת חשמל מחדר המדרגות (שוב ללא אישור וידעה).
לפני מספר חודשים היתה תקלה המצריכה טיפול בצלחת, טכנאי החברה עלה ללא אישור ופגע במספר רעפים, בגשם הראשון לאחר הטיפול נגרם נזק לדירה הנמצאת מתחת לרעפים שניזוקו.
כועד הבית הזמנו את נציגי החברה על מנת לתקן את הנזק, בעת התיקון הונחו רעפים שאינם תואמים לרעפים הנמצאים על הגג ובשל כך הנזילות המשיכו, נאלצנו להזמין בעל מקצוע בעלות של 500 ש"ח.
אתמול 31/01/06 בעקבות תקלת חשמל בביניין לא עבדה הצלחת (הפסקת שידורים), הטכנאי שהגיע לא טיפל בתקלה מכיוון שלא הורשה לעלות לגג בעקבות הנזק המצויין מעלה, והזמין מפקח ל 01/02.
הבוקר הגיעו מפקח ומתקין וביצעו שינוי בתוואי הכבלים, ללא תיאום וללא אישורנו, הועברו חמישה כבלים מסביב לביניין ומשם בצורה פרטיזנית ובאוויר לצלחת בביניין הסמוך, בנוסף הותקנה קופסה גדולה (30ס"מ/50ס"מ) ומגושמת....
לאחר ארבע שיחות ארוכות עם מוקד השרות הוסבר לנו כי לא ניתן להשאיר לקוחות "לא רואים" והפיתרון שנתן המפקח הינו סופי ומותר על פי חוק (?).
במעמד שיחה זו הוצעו על-ידנו לנציגה אופציות שונות לפתרון, כגון כבל זמני עד לתיקון החשמל בביניין ו/או חיבור כבל חשמל מאחד השכנים, אך ללא הועיל.
האם ציוד השייך לדיירי הביניין הינו הפקר ???
האם מותר לחברה דורסנית שכזו להכנס לשטח פרטי ללא תיאום ולעשות בו ככל העולה על רוחה ???
אין גבול לחוצפה !!!
עלבון, כספי, זמן סוג הנזק :
הסרת התוואי החדש וחיבור הכבלים הישנים למערכת החשמל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו. בעניינו של מר אלאני ויקטור הפונה לדבריו בשם וועד הבית ברחוב ילין 4, פתח תקווה. מבדיקה שנערכה, להלן התייחסותנו. תגובה:
כבר בפתח הדברים ראוי להדגיש חברת yes פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982, ובכפוף לתנאי הרישיון. לפיכך, התקנות ציוד הקליטה של חברתנו מבוצעות על ידי טכנאי ההתקנה המוסמכים, בהתאם למפרט טכני מאושר, ובאישור בעל הנכס בו מבוצעת ההתקנה .



בהתאם לרשומות החברה, התקנת ציוד הקליטה בבניין הנדון בוצעה באישור נציגות הבית המשותף וזאת בהתאם לדין (אשר את פרטיו מטעמי חיסיון לקוח לא נחשוף במעמד זה). העתק האישור מצוי בידי חברתנו.



לאור האמור לעיל, הסתמכה החברה על האישור שניתן לנציג מטעמה והתקינה את ציוד הקליטה בבניין. יש לציין כי לחברה לא היה ידוע בעת ההתקנה על כל מניעות, בהתקנת ציוד הקליטה.



ביום 27.11.05 התקבלה בחברתנו פנייה מטעם דייר המתגורר בבניין לפיה, בעת ביקור טכנאי מטעם חברתנו וטיפול שביצע בצלחת הקליטה, נשברו מספר רעפים, הנ"ל גרמו לנזילה. עם קבלת פנייה זו הועברה לטיפולם של הגורמים האמונים על פניות מסוג זה, בהתאם לבדיקתם נימצא כי אין לנזילה כל קשר לטיפול שנערך ע"י טכנאי השירות או/ו להתקנה שבוצעה ע"י חברתנו. בנוסף לא נמצאה ראיה לכך כי הרעפים שנשברו, נשברו ע"י טכנאי השירות מטעם חברתנו. למרות זאת ועל מנת להיטיב עם דייר הבניין, הוחלפו ע"י נציגי החברה ובמקומם הונחו רעפים חלופיים.



ביום 31.01.06 נתקבלה במוקד שרות הלקוחות פנייה מטעם אחד מדיירי הבניין הנמנה על שירותי החברה לפיה קיימות הפרעות בקליטת השידורים. בהתאם לכך תואם ביקור טכנאי לבדיקת מהות הפנייה ולטיפול בה, וזאת על מנת לספק השירות לו מחויבת חברת yes לכל לקוחותיה באשר הם.



נציג החברה הגיע לבניין, מבדיקתו עלה כי יש צורך לבצע פעולות תחזוקה לצלחת הקליטה וזאת על מנת להביא התקלה לפתרונה, על כן תואם ליום 01.02.06 הגעתם של צוות ייעודי לביצוע משימה זו.



ביום האמור הגיע הצוות לבניין האמור, לצערנו נתקלו בהתנגדות לביצוע משימתם, ע"י אחד מדיירי הבניין (ייתכן ומדובר אף במר אלאני עצמו) אשר סירב לספק בעבור נציגנו את המפתח לגג, הנדרש לשם הגישה וטיפול בצלחת הקליטה.



בלית ברירה ובהתחשב בנסיבות בוצע הטיפול הנדרש תוך כדי שינוי בתוואי (היות ונחסמה הגישה לצלחת הקליטה) וזאת על מנת לאפשר לחברתנו לספק בעבור דיירי הבניין הנימנים על שירותי החברה את השירות לו התחייבה חברתנו.



יודגש כי נציגי חברתנו ישמחו להגיע לבניין האמור ולתיקון התוואי, כל זאת במידה ויסופק להם המפתח לגג הבניין והגישה לצלחת הקליטה הנמצאת עליו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה