פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות חברת יס בלקוח חדש נושא התלונה:
גולדשטיין דניאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:


נושא הפניה: מדיניות
שם: גולדשטיין דניאל
ת.ז.: 53340949
כתובת: נעורים 24 כרכור
טלפון: 04-6372838
סלולר: 054-6533420
דוא"ל: [email protected]
פניה: לכבוד:מנהל שרות לקוחות לפני כשבוע התחלתי במגעים עם חברת יס. ביום א האחרון נסגרה עסקה עם קרן מחברתכם. נקבע התקנה ליום ג (30.8.2011) בן השעות 8-10. מאחר ולא הופיעו התקשרתי למוקד התקנות ונאמר לי כי יאחרו ונקבע מועד חדש ליותר מאוחר. גם למועד זה לא היגיעו וכך נמשך יום עד לשעות הערב. בערב לאחר התנציולות רבות הקבע מועד חדש ליום ד בין השעות 8-10. גם בפעם לא הופיעו ומאמר שיגיעו לקרת צהריים.בשעה 11 הופיעו שני טכנאים מאוד נחמדים שהתחילו בעבודה מיד. לאחר שהעלו את הצלחת למקומה התברר שהעצים שגובלים לביתי מפריעים לקליטת השידור. לאחר כשעתיים של נסיונות הרימו ידיים וקראו למנהל שגם לא פטר את הבעיה. יש לצין כי אותו מנהל אמר כי אנחנו עושים את זה ביודעין שאין קליטה וזו לא הפעם הראשונהץ אני מנוי בהוט נאז הקמתה ואף פעם לא ביקשתי התחברותעם יס.אי לכך נאלצו הטכנאים לפרק את כל מה שעשו. אני לא העלתי בכתב את כל הבעיות שהיו לכל אורך הדרך. ישנן הרבה טענות על דרך התנהלות בין מחלקת ההזמנות למחלקת בבתקנות ,כי אין קשר בינהם.אחד לא יודע מה השני עושה אין טעם לפרט. היות ונעשתה פניה להוט על ניתוק על פי ההסכם שנעשה עמכם נשארתי קרח משני הצדדים. בשיחתי האחרונה עם קרן הייתי מאוד תקיף כי נגרם לי נזק של שני ימי עבודה טלפונים בלי סוף. דבר אחרון אני דורש פתרון לבעיה בכל מחיר . בברכה דניאל

מר גולדשטיין הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes.

חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע צערי הכנה על ההשתלשלות כפי שעולה ממכתבך ואי הנוחות באם נגרמה לך. תוכן פנייתך הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.

ברצוני להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כמו זו שהעברת אלינו על מנת שנוכל להפיק לקחים ולהמשיך בתהליכי שיפור השירות המוענק ללקוחות החברה.

עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה בנושאים שהעלית למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו לרבות מחלקת ההתקנות.

מבדיקה שערכתי למול המנהל הטכני האזורי בחברתנו שהיה מעורב בנושא ההתקנה הנדונה עולה כי היתה מניעה מביצוע ההתקנה על גג הבניין עקב מיסוך של עצים גבוהים בכיוון דרום מערב- שם נמצא הלווין ממנו נקלטים שידוריה של חברת yes, לפיכך, לא קיימת אפשרות לבצע את התקנת הצלחת במקום עקב אי קליטת תדרי השידור ממיקום זה.

בסופו של דבר נציגי המחלקה הטכנית בחברתנו עשו כל שביכולתם כדי לבצע את ההתקנה, ללא הצלחה.

אבקש לאשר כי אנו לא נעשה כל שימוש בטפסים אשר נחתמו על ידך ובפרטי אמצעי התשלום אשר ניתנו לנציגנו.

אני מקווה כי תוכל להימנות עם קהל לקוחותינו בעתיד.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

ציפי גדסי

פניות הציבור

חברת yes

זהי התכתבות בין חב' יס וביני עד כה לא נעשה דבר למרות שהתקשרתי ודיברתי עם קרן (052-7535734) שהיא ערכה את כל נושא ההתקשרות.
הובטח פיצוי שלא התקיימו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה