פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בריונית של חברת יס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,בהמשך לתלונתי לגבי חברת יס עליה נעניתם כי הם מוכנים להחזיר את כל הכסף המיותר שגבו ממני וכי הנושא בטיפול. אני מאוד מודה לכם מאוד על ה"ניסיון" אך לצערי כל התגובה של חברת יס היא שיקרית בשיחה האחרונה שלי איתם נאמר לי כי כלל לא היה חיוב מיותר וכעת הגרסה שלהם כי כלל לא הייתי מחוברת למבצע וכי התשלום שגבו ממני כל חודש הוא תשלום מחוץ לחבילה כי בעצם השיחה שלי עם נציגת קשרי הלקוחות איתה סגרתי את המבצע ב-4/08/2010 כלל לא התקיימה ואין שום תיעוד לכך שדיברתי עם חברת יס ליפני שנה.כעת הם טוענים כי הסיבה שגבו ממני כסף מיותר היא כי המבצע היחיד אליו הצטרפתי היה לפני שנתיים אשר משך תקופתו היא שנה ונגמר ב-4/08/2010 ומאז גובים ממני מחיר מלא מחוץ לחבילה ואין כל אזכור לשום שיחה שלי עם חברת יס לגבי מבצע בו הייתי אמורה להיות בתקופה 4/08/10-04/08/11 וכי אני משקרת.
התגובה שקיבלתם הם אכן פני הדברים (פרט לעובדה שמספר נציגים ומנהלים הבטיחו להחזיר לי את הסכום המדובר לחשבון ב-15/08/11 אך ל"מרבה הפלא" גם לכך אין תיעוד) אך כפי שאתם רואים אני קיבלתי גרסה אחרת.חשוב לי לציין כי הגרסה הוחלפה מייד לאחר בקשתי לניתוק כל קשר עם החברה.לצערי זה רק מלמד אותי כי את כספי לא אקבל חזרה וכי עם חברת יס המאפיונרית אף אחד לא יכול להתעסק ולצאת מזה בשלום......
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה