פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על התקנה ראשונית שלא בוטל בעקבות ניתוק שלא מרצון הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי לשרותי הטלויזיה של יס בחנות שלי בראשלצ ואת צלחת הלווין שלהם הם התקינו כ 50 מטר ימינה על גג חנות שלאחר יומיים שגילה בעל החנות את הצלחת איים בתביעה אם לא תוסר במהרה משם פניתי לחברת יס ששלחה מפקח עם שני מתקינים והם לא מצאו מקום אחר שניתן להעביר את הצלחת ונאמר לי שאם בעל החנות לא יתרכך ויסכים להשאיר אותה הם יאלצו לנתק אותי מה שכמובן לא רציתי אבל לא היתה ברירה והוחלט להסיר את הצלחת אך למרבה הצער הם לא מוכנים לזכות אותי על סכום ההתקנה בסך 285שקלים שכבר חוייבתי ואני חושב שזאת חוצפה כי זאת הבעיה שלהם שלא מצאו מקום אחר אז למה אני נדפק וחייב בתשלום
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ובמהרה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.
אבקש לציין כי במידה ומתקבלת בקשה להזמנת טכנאי עבור שרות שאינו נובע מתקלה בממיר או בציוד שלנו, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לביצוע שרות בבית הלקוח בתשלום.
לאור פנייתו של מר אלעזר הוחלט להעניק לו החזר בסך 142.5 ₪ , סכום זה הנו 50% הנחה בגין עלות ההתקנה שחויב.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה