פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ביתר ומעל המוסכם עפ"י חוזה התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 3/2010, התחברתי ליס-טלוזיה בלווין, באמצעות סוכן שהגיע לביתי. נחתם הסכם לפיו אשלם סך של 150 ש"ח לחודש, כולל מע"מ. בנוסף לסכום זה חוייבתי בממיר נוסף ההסכם קבע שלא יחול שינוי בסכום החדשי למשך שנתיים. הסכום הוא קבוע..

במהלך כל החודשים, חוייבתי בסכומים כפולים. פניתי לשירות לקוחות, התבקשתי לשלוח להם את ההסכם, מספר פעמים התקשרתי על מנת לבדוק את מצב הטיפול בתלונה, הועברתי מפקיד לפקיד, והתגלה לי כי לא כל פניותיי נרשמו במחשב.
הפעם האחרונה שפניתי אליהם הייתה בחודש 6/2011, לאחר שהעבירו אותי מפקידה לפקידה, הגעתי לגב' יעל משימור לקוחות. בסופו של יום היא אמרה לי שאכן נפלה טעות וכי אזוכה על כל הסכומים שחוייבתי בהם שלא כדין.

עובר עוד חודש וזיכוי אין להפך, החיובים השערורתיים מוסיפים לרדת מכרטיס האשראי שלי. מדובר בסכומים של מעל 1,000 ש"ח.

הנני פונה אליכם ע"מ לסייע לי בהשבת הכספים.
לרוץ לבית משפט יקח חודשים רבים ועד אז חשבוני ימשיך להיות מחוייב ויגרום לי לנזקים רבים והפסדים ניכרים.
כספי סוג הנזק :
להשיב לי את הכספים ולעדכן את מחשב חברת יס שלא ימשיכו לחייב אותי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה למול מערכות yes ולמול הגב' זכות. הטיפול בפנייה בוצע באופן ישיר למול הגב' זכות ונסגר לשביעות רצונה.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה