חיוב ביתר ומעל המוסכם עפ"י חוזה התקשרות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש 3/2010, התחברתי ליס-טלוזיה בלווין, באמצעות סוכן שהגיע לביתי. נחתם הסכם לפיו אשלם סך של 150 ש"ח לחודש, כולל מע"מ. בנוסף לסכום זה חוייבתי בממיר נוסף ההסכם קבע שלא יחול שינוי בסכום החדשי למשך שנתיים. הסכום הוא קבוע..
במהלך כל החודשים, חוייבתי בסכומים כפולים. פניתי לשירות לקוחות, התבקשתי לשלוח להם את ההסכם, מספר פעמים התקשרתי על מנת לבדוק את מצב הטיפול בתלונה, הועברתי מפקיד לפקיד, והתגלה לי כי לא כל פניותיי נרשמו במחשב.
הפעם האחרונה שפניתי אליהם הייתה בחודש 6/2011, לאחר שהעבירו אותי מפקידה לפקידה, הגעתי לגב' יעל משימור לקוחות. בסופו של יום היא אמרה לי שאכן נפלה טעות וכי אזוכה על כל הסכומים שחוייבתי בהם שלא כדין.
עובר עוד חודש וזיכוי אין להפך, החיובים השערורתיים מוסיפים לרדת מכרטיס האשראי שלי. מדובר בסכומים של מעל 1,000 ש"ח.
הנני פונה אליכם ע"מ לסייע לי בהשבת הכספים.
לרוץ לבית משפט יקח חודשים רבים ועד אז חשבוני ימשיך להיות מחוייב ויגרום לי לנזקים רבים והפסדים ניכרים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להשיב לי את הכספים ולעדכן את מחשב חברת יס שלא ימשיכו לחייב אותי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|