פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת ערוצים מחבילה נושא התלונה:
פינס יניב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
כשסגרתי חוזה עם נציג החברה שהגיע אליי הביתה הייתה חבילת ערוצים שהייתה אמורה להיות במהלך כול השנה ללא שינוי להפתעתי כשהגיע אליי טכנאי הבייתה התגלה שחסר לי ערוץ המשחקים הטכנאי יצר קשר עם החברה והערוץ הוחזר ואחרי חודש נותק שוב ללא הודעה ועל דעת החברה בלבד כול הנסיונות שלי ליצור קשר עם החברה דרך האתר שלהם או דרך השירות הטלפוני לא מצליחים אבקש את עזרתכם בנושא
בתודה מראש
יניב פינס
ת.ז 34882514
טל. 0507464193
כתובת . זלמן ארן 21/30 אשדוד
זלזול ,עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר פינס יניב . לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
מר פינס פנה לחברתנו באמצעות אתר אינטרנט של yes בנושא של הורדת חבילת המשחקים לחבילת הצפייה שיש ברשותו, כאשר הוחזרה לו תשובה כי ערוץ המשחקים ניתן למר פינס כמחווה שירותית לחודש אחד בלבד ללא תשלום החל מיום 20.12.2005 עד ליום 20.01.2006.



כמו כן בהמשך לשיחתו של הלקוח עם נציגנו מיום 22.04.2005 הוחלט כי המנוי של מר פינס יוסב לתכנית אישית S79, כאשר כוללת צפייה בערוצי הבסיס, ערוצי הסרטים ו4 חבילות לבחירת הלקוח ונבחרו על ידו ערוצי הספורט, ערוצי המוסיקה, ערוצי הבידור וערוצי המדע. בנוסף לכך ניתן ערוץ קריוקי ל3 חודשים ללא תשלום.



יחד עם זאת הוחלט לפנים משורת הדין לעדכנן במנויי של מר פינס חבילת המשחקים לחצי שנה בלבד ללא תשלום כמחווה שירותית ועל מנת להיטיב עמו .



אאחל למר פינס המשך צפייה מהנה בשידורנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה