פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת יס מזלזלת בלקוחות נושא התלונה:
גרבי מורן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של יס מספר שנים ואפילו לקוחה מרוצה...עכשיו שאני מתנתקת מהם עקב מעבר דירה ולא בגלל מעבר לחברה מתחרה או חוסר שביעות רצון פתאום לא מעניין אותם שביעות רצוני. נקבע טכנאי פעמיים לאיסוף ציוד וכמובן שלא הגיע נקבע ל19.9 ולפי תשובתה של ליז-" מצטערים נפל בין הכיסאות", פעם ראשונה העברתי, אבל קבענו שוב להיום ושוב לא הגיעו!!! ובשיא חוצפנם נאמר לי שנקבע ביום א' ... אבא שלי המתין פעמיים בבית לאיסוף ציוד שלהם מפסיד זמן יקר ושעות עבודה ולחברת יס לא אכפת בכלל גועל נפש ... ביקשתי פיצוי מכיוון שאני צריכה לשלם קנס של 300 ש"ח שבמקרה שלי החברה בכלל לא צריכה לגבות אותו, אבל אין סיכוי אני כבר לא משמעותית ולא רווחית ...מבטיחה בזאת שלאחר שיחתי עם ליז מקשרי לקוחות והמנהלת שלה לילך מצוות בכירים לא אחזור להיות לקוחה של יס עם יחס כזה אין מצב!!!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:

מר מינחה הנכבד שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 25.9.11, בהמשך לפנייתה של גב' מורן ג'רבי בנושא עיכוב בהגעת טכנאי לאיסוף ציוד, ברצוני להשיב ולהתייחס לפנייה.

מבדיקה ברשומות המנוי, לאור בקשתה של הגב' ג'רבי לסיום ההתקשרות תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ליום ה-19.9.11. במועד זה עקב טעות שנפלה בתום לב בהעברת התאום למחלקה הטכנית לא בוצע שיבוץ ונציגנו לא הגיע. עם קבלת פניית הלקוחה השרות תואם מחדש ליום ה-25.9.11 ולא כפי שציינה הלקוחה שתואם ליום ה-22.9.11 , כפי הנראה נפלה אי הבנה באשר למועד החדש לו תואם השרות ואנו מצירים על כך.

בכל מקרה חשוב להדגיש כי בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע שרות לאיסוף ציוד מבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד .

השרות לאיסוף הציוד מבית הלקוח והשלמת תהליך לסיום ההתקשרות עם yes בוצע ביום ה-25.9.11.

אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הלקוחה בנושא השרות ללקוח, נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.

אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות, כפי שעולה ממכתבך לרבות שיחותיה עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך ולמנהליה של הנציגה.

אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.


בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה