פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בשעות הצהרים המוקדמות הממירים בבית הפסיקו לעבוד. לצערי הרב מדובר בתקלה שחוזרת על עצמה לא מעט פעמים. התקשרתי למוקד השירות, לאחר המתנה ממושכת (כמובן) ענתה לי נציגה, השאירה אותי על הקו כדי לתאם טכנאי ולאחר שחיכיתי 20 דקות התייאשתי, ניתקתי וחייגתי שוב. הנציגה שענתה הפעם טענה שתואם איתי נציג למחרת בבוקר- לא היה ולא נברא כמובן. הסברתי שלא כך ושאני מבקשת שיגיע טכנאי עוד היום. לאחר המתנה ממושכת נוספת קיבלתי תשובה שזה לא אפשרי- אמנם יש טכנאי תורן בימי שישי, אבל אין לו זמן היום ולכן יטופל רק מחר. כמו כן הסובר לי שאני ממש ברת מזל שבכלל מוכנים לשלוח אלי טכנאי בשבת! לגבות כסף על שישי שבת הם יכולים גם יכולים, אך לספק שירות לא ולא!! בשורה התחתונה- הוט יכולים להיות מרוצים, ביום ראשון הם הולכים לקבל לקוחה חדשה..

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 23.9.2011 בעניינה של גב' שירלי פוטרמן.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' פוטרמן במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' פוטרמן על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' פוטרמן. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

אבקש לציין כי טכנאי הגיע לכתובת המנוי על שמה של גב' פוטרמן ביום 24.9.2011 בין השעות 12:00-14:00. יחד עם זאת גב' פוטרמן התלוננה בשנית על תקלות צפייה והגיע טכנאי ביום 25.9.2011 בין השעות 17:00-19:00. למיטב ידיעתי תקלות הצפייה נפתרו לשביעות רצונה של גב' פוטרמן.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל גב' פוטרמן בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתה הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתה של גב' פוטרמן נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

לאור האמור הוספו למנוי על שמה של גב' פוטרמן 5 קופונים להזמנה מספריית הDvdbox/Maxmovies ללא עלות (לא כולל סרטים למבוגרים או אירועי VOD) בשימוש עד ליום 25.9.2012.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה