פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר ליס טלוויזיה נושא התלונה:
זיסמן מנחם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגיעה לביתי נציג חברת יס בשם רמי ושיכנע אותי להתנתק מ-הוט ולעבור ליס וגם להחליף לספק ותשתית אחר ,לשאלתי איך אני יכול להתנתק מ-הוט הוא צחק ואמר איך יתכן שלא שמעת שהיום אפשר לעבור בין החברות ללא תשלום יציאה (הייתי קצת נבוך מהבורות שלא ידעתי) והסכמתי ולפי הבטחתו אין לי אפילו צורך להודיע להוט הוא ידאג לכך, לניתוק וגם שיבואו תוך יומיים לאסוף את הציוד, חתמתי לו על מסמך שאומר שאני נותן לו את האפשרות לנתק אותי מ-הוט, לאחר מספר ימים כשראיתי שאף אחד לא בא לאסוף את הציוד התקשרתי להוט ואז נודע לי שלא ידוע להם וגם לא קיבלו שום הודעה על כך שיש בכוונתי להתנתק :וכי עלי לשלם להוט 3026 שקל עבור ההתנתקות שכוללת את האיטרנט וגם טלפון, אינני יודע מה לעשות? אינני יודע למי לפנות , אינני עובד (פנסיונר). התקשרתי לנציג רמי הוא אמר שהוא יבדוק זאת עבורי .אבל לא חזר יותר ולא עונה לי לטלפון. ., בקיצור אני מחובר ל-יס ז"א צריך לשלם להם וגם מחובר ל-הוט ואין ביכולתי לשלם את קנס היציאה וגם יש לי טלפון חדש(כי ניתקו אותי מהוט)
הנציג של יס הטעה אותי לכל אורך הדרך כולל סכום התקנה שלא יידע אותי אלא החתים אותי במרמה וכאשר ביקשתי לצלם את כל הדפים עליהם חתמתי החסיר ממני את 2 הדפים הנ"ל ואולי עוד דפים שלא ברשותי ולכן התקשרתי ל-יס ודיברתי עם אליסה, עידית ושרית , האמנתי שהנציג של יס שהוא אדם מבוגר לא יוליך אותי שולל אבל טעיתי בגדול. אנחנו תושבים חוזרים ואחרי 20 שנה שלא הייתי בארץ לא הייתי מודע להתנהגות/רמאות כזאת .אני חסר אונים ומסובך עם 3 חברות גם כעת עם בזק שהרי חיברו לטלפון ומודם חדש.
אודה לכם באם תוכלו להדריך אותי כיצד עלי להגיב
כספי סוג הנזק :
להשאר ב-יס ללא תשלום קנס ל-הוט או להתחבר חזרה להוט ללא תשלום נוסף פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
עם קבלת הפנייה נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול הגורמים הרלוונטים בחברתנו לרבות מחלקת המכירות.

אבקש להבהיר, ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת נציג המכירות להטעות את מר זיסמן במועד ההתקשרות, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על מבצעים, נהלים והטבות הקיימות, אנו מתנצלים על כך , הנושא ייבדק לעומק מול מחלקת המכירות.
חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות.
בנושא זיכוי בגין תשלום קנס (דמי יציאה) לחברת הכבלים, yes מעניקה הטבה ללקוחותיה הכוללת זיכוי עלות דמי יציאה של חברת הכבלים בהתאם למבצע "ההתחייבות עלינו" אשר מוענק עם ההצטרפות לשירותינו ועל פי תנאיו אנו מתחייבים לבצע זיכוי למנוי בגין תשלום קנס לכבלים עד לסך של 640 ש"ח בהצטרפות עם התקנת ממירים רגילים ותשלום קנס לכבלים עד לסך של 1000 ₪ בהצטרפות עם התקנת ציוד מתקדם (מכשיר yesMaxTOTAL וחיבור לשירות VOD).
בהתאם למבצע "ההתחייבות עלינו" אשר הוענק למר זיסמן הוא זכאי לזיכוי בגין תשלום קנס לכבלים עד לסך של 1000 ₪ בכפוף להצגת חשבונית של חברת הכבלים בה יהיה פירוט מהות החיוב כאשר הזיכוי ניתן בטווח של 4 חודשים ממועד הצטרפותו לשירותינו ובכפוף להיותך מנוי על שירותינו לתקופה מינימאלית בת 12 חודשים.
באשר לנושא עלות ההתקנה , מר זיסמן חתם על נספח מבצע JYY בסעיף 3.3 כי עלות ההתקנה היא 285 ₪ חד פעמי.
בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה