פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות ניתוק מנופחת ונציגים אטומים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים הצטרפתי לשירותי הטלוויזיה של יס במסלול עם התחייבות לשנה. בהמשך הוספתי ממיר יס מקס טוטאל שגם הוא היה לשנה הייתי צריך לחתום על מסמכים בכדי שיחברו אותי בטרטור לא פשוט, בזמנו היו יכולים גם לשלוח לי את כל מה שהייתי צריך במייל אני מציין זאת מפני שבאופן מוזר ופתאומי ברגע כשבקשתי לראות את כתב ההתחייבות שלי כלפי החברה א. הוא לא קיים לטענתם, שוב נזכיר שהכריחו וטרטרו אותי לחתום ולשלוח אליהם בפקס חוזר לפני שיכלו לחבר אותי. אך ברוב אדיבותם יס הציעו לי לשלוח לי מסמך שלהם שבו כתוב כי אני מחויב לשלוש שנים אך אינני חתום על מסמך זה. לשאלתי איך בדיוק מסמך שאינני חתום עליו מחייב אותי נעניתי בתשובה "כי אנחנו חברה רצינית ולא נגיד סתם" או בשפת העם "כי ככה אמרנו וזהו אין לך ברירה". אציין בנוסף ששירותי היס ויאודי שבגללם הזמנתי את היס מקס מעולם לא עבדו חרף ביקורים רבים של טכנאים אך נניח לעניין זה בצד. כמובן שבמהלך השיחה לאכזבתי הרבה נשמעו משפטים מצד הנציגים והמנהלים כגון "וואווה זה אוף" ו"זהו נמאס לי" אם אתם ממש מעוניינים השיחה מוקלטת ואשמח לשלוח לכם אותה. וכמובן שהשיחה ארכה כארבעים דקות לפחות לאחר העברה בין כמה נציגים הטונציה ותחושת האלוהות של הנציגים ולצערי לאחר שנגררתי בעל כורחי (עברה כבר שעת שיחה שלמה) לטונים גבוהים שאני מצר עליהם מאד המנהלת הסכימה בטוב ליבה לומר לי שאולי יש סיכוי שאני צודק (אה סליחה זה לא היה בטוב ליבה זה פשוט עקב הניסיון שכבר יש לי איתם שמרתי את ההסכם המקורי ושלחתי לה עותק ממנו, מזל שיס דואגים לכושר הגופני שלי ודואגים להפעיל אותי) אז כאמור רק עכשיו כשקיבלו את ההסכם המקורי ממני אשר מגביל את סכום התשלום המקסימלי ל480 ש"ח לכל היותרשזה כמובן פחות מ50% מהסכום שהם דורשים נרגעו במעט הרוחות במוקד שירות הלקוחות האלוהי שבו כל מה שהם אומרים קדוש, כי הם זה יס וככה הם אמרו. פשוט בושה!
בזבוז זמן הגורר נזק כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי ללא חיובים כלל כפיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן ללא כל צורך עם ממשק חוזר עם נציגי יס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

קבלתי את פנייתך בתודה .
הנני מצרה על החלטתו של ליבוביץ' לסיים את התקשרותו עם חברתנו.
אביע את התנצלותי על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח.
בהתאם לרשומות המנוי ביום 4.10.11 שוחחה נציגתנו טלפונית עם מר ליבוביץ' ותאמה עם שותפו מועד לאיסוף ציוד ליום 3.11.11 .
כמו כן סוכם כי המנוי יחויב בדמי יציאה בסך 480 ₪ בהתאם לנספח מבצע חתום.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון .
בברכה,
חברת yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה