פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע שגוי והטרדה נושא התלונה:
סיני ליזי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אמי לקוחה מרוצה של הוט.
ב26/9 פנתה אליה סוכנת בשם אירנה למתן הצעה לשירותי יס. אמי אמרה במפורש איזה ערוצים היא מעוניינת בהם ושאלה לעלות, הוסבר לה כי תשלם 209 ש"ח כולל הכל.
גילוי נאות, אני משתמשת בשירותי הVOD של אמי ולכן יוצא לה לשלם יקר.
אמי הסכימה וביקשה חוזה. אירינה יצרה איתי קשר ושלחה לי את החוזה. בחוזה רשום במפורש כי העלות אינה כוללת ערוצי פרמיום וזה בעלות נוספת וכמו יש יש עלות טכנאי להתקנת ממירים (חשוב לי לציין כי יס התקינה בבית אמי לפני כחצי שנה שקעים עקב מעבר דירה שלי לאמי)
לאחר בירור כל תנאי העיסקה החלטנו להשאר עם הוט, יצרתי קשר עם השירות לקוחות וביטלנו הכל וגם אמי יצרה קשר עם אירנה בנייד שהיא נתנה לה על מנת לבטל את העיסקה.
מאותו רגע אמי עברה השפלה ע"י אירנה. אירנה התחילה לצעוק עליה שהיא מטומטמת, טיפשה, לא יודעת מה היא רוצה מעצמה וכו'.
בזמן שעוד כן רצינו להצטרף לשירותי יס, ביררתי התחייבויות בהוט. בזמן הזה אירנה יצרה איתי לפחות 15 פעם קשר (בממתינה), לאחר שכן עניתי לה (לאחר ביטול העיסקה) היא התחילה לצעוק עלי ולקלל שאני ילדה קטנה ומטומטמת שלא מבינה כלום מהחיים שלה. בנוסף המנהל שלה תומר פנה אליי בסמס לראות מה הבעיה וביקשתי גם ממנו שאירנה תפסיק להטריד אותי ואת אמי.
אציין לטובה כי תומר דיבר בשפה יפה ומאוד מקצועית.
כמו כן אני כן לקוחה ותיקה של יס שעברתי לא מעט יחס משפיל מצדכם ועדיין נשארתי לקוחה שלכם, אבל הפעם זה עבר כל גבול.
יש ברשותי פלט שיחות יוצאות של אמי והטלפון שממנו התקשרה אירנה
אשמח להתייחסותכם הכנה
עלבון סוג הנזק :
התנצלות בכתב וטלפונית מאירנה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 3.10.11, בהמשך לפנייתה של הגב' ליזי סיני בנושא יחס בלתי הולם מנציגת מכירות של חברת yes , אבקש להשיב בנושא.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה יסודית למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים בחברתנו.

yes מצרה על הדברים וכפי שעולים מפנייתך. פנייתך זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה והועברה לידיעת המנהלים הרלוונטים ב-yes ולטיפולם האישי של מנהליה של הנציגה.

yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה לגב' סיני ולאמה במהלך תהליך ההתקשרות עם חברתנו והשיחות מול נציגתנו.

אנו רואים מקרה זה בחומרה רבה בחברה, הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השרות. נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.

אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.


נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה