פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממתינה לתגובה מתלונתי האחרונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
משום מה אני זמן רב ממתינה לתגובה בעניין תלונתי אבל היא לא מגיעה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
מצ"ב תשובתנו כפי שהועברה ביום 13.12.2005.
אני מודה על פנייתך בעניין פנייתה של הגב' ענת אלגמיל מיום 11.12.2005 עניין המנוי על שם מר דורון אלגמיל.
תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 26.7.2005 פנתה הגב' ענת אלגמיל לנציג חברתנו לברור לחידוש חבילת צפייה במנוי על שם מר דורון אלגמיל. במעמד שיחה זו הוצע לגב' אלגמיל מבצע לעובדי חברת חשמל הכולל את כל חבילות הצפייה הקיימות בחברה, לא כולל ערוצי הפרימיום.

בשיחה מיום 28.7.2005 בין הגב' אלגמיל לנציגת החברה, ניתנה הצעה למבצע צפייה נוסף וכן הצעה להוספת ערוץ "בייבי" בהנחה ל-10 ש"ח לחודש למשך שנה.

באותו יום הוסכם בין הגב' אלגמיל לנציג החברה (אשר איתו שוחחה ב-26.7.2005) רישום למסלול עובדי חברת חשמל מיום 28.8.2005. יש לציין כי בטעות מערכת החברה נרשם מבצע מסוג LNT ביום 1.8.2005 וזאת למרות שביום 31.7.2005 הוסבר לגב' אלגמיל בשיחה למול נציג החברה כי ביצוע רישום המבצע החדש יתבצע תוך כ-48 שעות עבודה.

ביום 28.7.2005 נרשם חידוש למנוי מבצע תשתית ADSL ללקוח קיים בטכנולוגיה במחיר 49.90 ש"ח למשך שנה.

ביום 31.7.2005 שוחח נציג החברה למול הגב' אלגמיל והועלה, לבקשתה ערוץ "בייבי" בחיוב 10 ש"ח לחודש.

לאור פנייתה של הגב' אלגמיל יזוכה חשבון המנוי בחיוב לפי מבצע Z33 עד ליום 28.8.2005 כמו כן יזוכה בסך 49.8 ש"ח בגין חיוב ערוץ "בייבי" לחודשים אוגוסט 2005 עד דצמבר 2005.

יש לציין כי ערוץ "בייבי" הינו ערוץ פרימיום ובמידה ותבחר הגב' אלגמיל להמשיך ולצפות בערוץ זה חשבונה יחוייב בהתאם.

לאור פנייתה של הגב' אלגמיל נרשם במנוי על שם מר דורון מאלגמיל 5 קופוני הזמנת סרטי DVDbox ללא תשלום (לא כולל כדורגל וסרטים אירוטיים). מימוש ההטבה עד ליום 13.12.2006.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה