פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר תשלום קנס ניתוק מהוט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
- לפני הצטרפותי לחברת הכבלים YES (די.בי.אס) הייתי מנוי בחברת הכבלים HOT עד לחודש יולי 2009.
- במהלך חודש יוני 2009, הגיע לביתי מר אסף אפוטה, נציג מכירות של חברת YES, וניסה לשכנע אותי להתנתק מחברת הוט ולהתחבר לחברת הכבלים שלהם. הוא הבטיח שאקבל כל מיני הטבות ובנוסף החזר סכום מלא לחברת הוט עבור דמי ניתוק מהם.
- בתאריך 10.6.09 הצטרפתי לחברת הכבלים YES ואסף אפוטה החתים אותי על טופס הצטרפות בתנאי מבצע וכן על נספח שנקרא "התחייבות עלינו".
- בתחילה לא הסכמתי לחתום על נספח המבצע מאחר והיה מצויין שם שמקסימום ההחזר שלהם לחברת הוט יהיה 640 ש"ח בהתאם לסעיף 2 ב' של הנספח. לאחר שסרבתי לחתום, אסף אפוטה ברר טלפונית עם המנהל שלו ולאחר הבירור הוסיף סעיף בטופס ההצטרפות ובו הוא כתב בכתב ידו "יואל מקבל זיכוי מלא עבור הניתוק מהוט ללא מגבלת סכום". לאחר התוספת הזאת חתמתי על הסכם התחברות ועל הנספח.
- רק במהלך חודש נובמבר 2010 קבלתי דרישת תשלום ראשונה בסך 1273.03 ש"ח מחברת הכבלים הוט עבור קנס יציאה.
- בתאריך 1.12.2010 עברתי לדירה שכורה ולכן בקשתי מחברת YES להקפיא את המנוי בהתאם לתנאי הקפאה (3 חודשים).
- בתאריך 25.3.2011 בתום תקופת ההקפאה בקשתי מחברת YES להאריך את תקופת ההקפאה לחצי שנה נוספת מאחר ואני עדיין נמצא בדירה שכורה ואם לא ניתן להאריך אני מבקש לנתק את המנוי איתם. חוץ מנושא ההקפאה בקשתי להסדיר מולם גם את נושא החזר תשלום דמי הניתוק שלי מחברת הוט בהתאם להתחייבותם בחוזה ביום ההתחברות.
- בתאום עם חברת YES החזרתי להם את ציוד הקצה בתאריך 19.6.2011.
- בתאריך 26.6.11 התקשר אלי מר עידן לוגסי, איתו הייתי בקשר טלפוני בנושא הסדר תשלום קנס יציאה מחברת YES בסך 1040 ש"ח. הזכרתי לו את שיחת הטלפון ואת המכתב ששלחתי לו בתאריך 6.6.11 שבו בקשתי מהם לקזז את הסכום שאני חייב להם עם הסכום שהם חייבים להוט בהתאם להתחייבותם בחוזה. מר לוגסי אמר שאינו יכול לטפל בבקשתי כל עוד שאינני מסדיר את החוב מולם. הוא הזהיר אותי שאם הנושא יעבור למחלקה המשפטית שלהם הוא לא יוכל כבר לעשות דבר. לכן, הוא הציע לי קודם כל להסדיר את החוב עבור בקשת ניתוקי מ YES (לאחר שלא הסכימו להקפיא לי את המנוי פעם נוספת) ולאחר מכן הוא יטפל אישית בהחזר הקנס לחברת הוט.
- הואיל ולא רציתי להכנס להליכים משפטיים, והאמנתי להבטחה שניתנה לי בטלפון על ידי המנהל, מר לוגסי, שחזר מספר פעמים על הבטחתו שהוא אישית כמנהל בחברה מכובדת ולא כאדם פרטי, יטפל בנושא תשלום הקנס להוט ולהסכם הכתוב ביום התחברות, הסכמתי לאשר לו את התשלום בסך 1040 ש"ח בכרטיס אשראי והוא שב והבטיח כי מעתה הוא מטפל אישית בנושא שלי.
- כמובן שמרגע ששילמתי את קנס היציאה מ YES מר לוגסי לא חזר אלי ולא השיב לטלפונים ולהודעות שהשארתי לו. כשפניתי אליו במכתבים ובפקסים הוא עדיין לא חזר אלי ורק כשהצלחתי לאחר אין סוף נסיונות לתפוס אותו בטלפון, הוא אמר לי בצורה מאוד לקונית שהוא פנה להנהלה ולא מקבל תשובה מהם ולכן "אני מוזמן" לפנות להנהלה כי הוא לא יכול לטפל בנושא שלי למרות הבטחתו.
- בתאריך 8.8.11 פניתי באימיילים לשירות הלקוחות של YES והסברתי בפירוט רב את השתלשלות הדברים מאז חתימת החוזה עימם ועד לניתוק. שני הנושאים שעמדו על הפרק ושבקשתי מהם התייחסות היו : כיצד הגיעו לסכום אותו הייתי כביכול חייב להם (1040 ש"ח) כשאפילו לא קבלתי מהם אישור או קבלה על הסכום ששילמתי. הנושא השני היה התחייבותם לשלם את קנס היציאה שלי מחברת הוט. קבלתי מהם אימייל קצר עם התעלמות מכל מה ששאלתי ובו הוסבר לי רק שבמסגרת הליך גמר חשבון חוייב המנוי על סך 994 ש"ח בגין החזר עלות הטבה. לא הוסבר לי כיצד הגיעו לסכום זה ומדוע אם כן חייבו אותי על סך 1040 ש"ח??? כמובן שלא נעניתי לגבי קבלה...
- בנושא החזר קנס ההתנתקות להוט הפנו אותי שוב לנספח מבצע "ההתחייבות עלינו" עליו חתמתי והתעלמו לחלוטין ממה שאסף אפוטה הוסיף בכתב ידו ב 10.6.09 על כך שאני מקבל זיכוי מלא ללא הגבלת סכום ובלי לציין הגבלה של זמן.
- לא קבלתי כל הסבר על ההבטחות בע"פ של המנהל, מר עידן לוגסי, או על ההבטחות בכתב של נציג המכירות, מר אסף אפוטה שהחתים אותי בו זמנית על טופס הצטרפות ל YES בתנאי מבצע ועל הנספח "ההתחייבות עלינו".
- אני אדם מכובד כבן 70 ומעולם לא נתקלתי בהתייחסות כל כך מזלזלת ובוטה של חברה המציגה עצמה כמכובדת, שולחת נציגים שמפזרים הבטחות שאין להן כל שחר, מבטיחה הטבות ולאחר מכן פשוט מתעלמת מכל אחריות כתובה ובע"פ. אני תוהה אם זהו סוד ההצלחה של החברה הנדונה?! אני סמוך ובטוח כי אנשים נוספים נתקלו באותו היחס ובאותן ההבטחות ואני מבקש לקבל את עזרתכם מאחר וכבר הרמתי ידיים מולם.

אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי לטפל בנושא מול חברת YES
בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה

יואל חיימס
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 5.10.2011 בעניינו של מר יואל חיימס.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר חיימס עולה כי ביום 19.6.2011 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי. כמו כן במסגרת הליך גמר החשבון חויב המנוי על שמו של מר חיימס על סך 994 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע ולציוד.

אבקש להבהיר כי במסגרת החיבור הראשוני של מר חיימס לyes ביום 5.7.2009 חתם מר חיימס על נספח מבצע "ההתחייבות עלינו" בו מצוין כי הזיכוי עבור החזר עלות ההטבה בחברת הכבלים הינה בכפוף לקבלת חשבוניות מחברת הכבלים בתקופה של 3 חודשים החל מהחיבור הראשוני שלו לyes והזיכוי הוא עד לסך של 640 ₪. מכיוון שמר חיימס טרם פנה לyes בנושא מאז חיבורו הראשוני ב5.7.2009 ועד ליום 7.5.2011 אין מקום לזיכוי כלשהו בגין החזר עלות ההטבה מחברת הכבלים.

בהמשך לפנייתו של מר חיימס אבקש לציין כי אם ישנו בידיו כל מסמך המראה אחרת יש באפשרותו לשלוח אותו לyes בפקס 097616193 ואנו נבדוק את הנושא.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה