פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס מקס טוטאל HD מתקלקל לעיתים דחופות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בפעם השניה בחודשים האחרונים התקלקל לי הממיר המקליט HD.
כמו בפעם הראשונה לפני חודשיים, הגיע הטכנאי וכמעט ללא בדיקה, החליף את הממיר לאחר וזהו.
מה על כל התוכניות שהקלטתי?
לפני שלושה חודשים, לאחר שהצטברו בממיר שלי תוכניות רבות שטרם צפינו בהן, התלוננתי וקיבלתי 3 חודשים של VOD חינם, שברור שרוב התוכניות שהקלטתי לא היו בהן...
הפעם, אפילו את זה לא מסכימים לתת לי, ובמקום זה מתעקשים לדחוף לי 10 סרטים שאני בודאות לא אצפה בהם.
אני בסך הכל רוצה ממיר אמין שאני אוכל להנות מהתוכניות שהזמנתי גם עוד מספר חודשים.
ביס מקס הרגיל לא היתה בעיה כזו.
אני מאד מאוכזב מהממיר ומהשרות (חוסר לקיחת אחריות של החברה על המוצר שלה- יס מקס טוטאל) ולאחר שנים רבות ביס אצלי ואצל הוריי, אני כניראה אעבור בקרוב להוט (קיבלתי המלצות רבות)
עוגמת נפש סוג הנזק :
ממיר אמין ולא הבטחה רפה מנציגת השירות שהממיר לא יתקלקל שוב (איך היא יודעת?הוא כבר התקלקל פעמיים) פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 9.10.11 בהמשך לפנייתו של מר יהודה אמיר בנושא תקלות צפייה במכשיר ה-yesMaxTotal ומחיקת או איבוד הקלטות תכנים עקב החלפת מכשיר שאינו תקין , אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר אמיר בפנייתו ועל אי הנוחות עקב תקלות במכשיר ה- yesMaxTOTAL שבביתו.

אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות המערך הטכני ומחלקת ההנדסה בחברתנו.

כל פנייה המתקבלת במוקד שירות הלקוחות בחברתנו בנושא תקלות בכלל ותקלות במכשיר ה- yesMaxTOTAL בפרט מטופלת לגופה ואנו שולחים לבית הלקוח את מיטב בעלי המקצוע בתחום על מנת להעניק ללקוחותינו שירות הולם. וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות .

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת ממוחשבת, בנושא מחיקת תוכן מוקלט במכשיר ה- yesMaxTOTAL, מבדיקה שערכתי מול מחלקת ההנדסה בחברתנו תוכן המוקלט במכשיר אינו נמחק או נחסם לצפייה בדרך כלל עקב תקלה במערכת שלנו. התוכן יכול להימחק רק בצורה יזומה על ידי הלקוח או בתפעול בשיתוף פעולה מול נציגנו ע"י אתחול הדיסק הקיים במכשיר כאשר אנו מיידעים לקוחותינו שפעולה זו יכולה לגרום למחיקת תכנים מוקלטים, במקרים בודדים ימחק התוכן המוקלט כתוצאה מתקלה במכשיר או במערכות שלנו.

באשר להקלטות השמורות על המכשיר, בנספח ההצטרפות לשירותי ה- yesMaxTOTAL ושירותי yesMax בסעיף 7.3 מצוין:

" על אף ה אמור בסעיף 7.1 לעיל ,yes לא תהא אחראית בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת שידור משידוריyes או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב -yesMax ומחיקתו ,כולו או חלקו ,מכל סיבה שהיא ,בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן ,לא תקים לך עילה לפיצוי. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות סעיף 5.6 לעיל".

בנוסף בסעיף 7.6.2.2 מצוין הנושא שבעת החלפת המכשיר במקרה של תקלה, אי יכולתנו להעברת התוכן המוקלט ממכשיר למכשיר.

בנושא בקשתו של מר אמיר לפיצוי, בשיחה עם נציגה בכירה ממחלקת קשרי לקוחות הוצעה הטבה הכוללת אפשרות צפייה בערוץ פרימיום לבחירתו לתקופה בת 3 חודשים ללא תשלום והנחה בסך 5 ₪ לחודש לתקופת המבצע.
הצעה זו עדיין עומדת בעינה וניתנת למימוש עד ליום ה- 31.10.11.

לרשותך בכל עת,

בברכת מועדים לשמחה,

חברת yes
תגובה:
ראה תשובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה