פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אישור ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי ניתוק מחברת הכבלים יס לאחר יומיים מיום החיבור .
חברת יס עיקבו את הניתוק כמה חודשים עד שאושר הניתוק ע"י יס
בנתיים ניצבר חוב כספי בחברת בזק בגלל אי ניתוק מחברת בזק ע"י יס
דיברתי עים בזק והם רוצים אישור ניתוק מחברת יס חברת יס לא מוכנים לתת
אישור ניתוק בטענה שאין להם כזה אישור.
ןלכן בזק אינו מוכן לוותר על החוב וזה עבר לטיפול עו"ד של בזק
מה עושים ?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 6.10.2011 בעניינו של מר רן מגדל.

מבדיקה ברשומות המערכת נמצא כי ביום ה- 13.4.2011 הצטרף מר מגדל לשירותינו וביתו חובר לשידורינו ברחוב דולב 19 בגדרה.

למרות האמור, ביום 14.4.2011 התקבלה בקשת הלקוח לניתוק המנוי ותואם עמו מועד להגעת טכנאי לצורך איסוף ציוד הקצה.

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 24.5.2011 ציוד הקצה אשר הותקן על ידינו בכתובת המנוי הוחזר לחברתנו ולאחר בדיקתו נותק המנוי בפועל.

ביום 10.10.2011 הוחזר על ידינו זיכוי בסך 764.93 ש"ח בגין חיוב עלות הטבה בהתאם לתיקון 26 לחוק הגנת הצרכן ובגין חיובים חודשיים החל מיום 13.4.2011 לחשבון בחברת האשראי ישרכארט וככל שיינתן אישור חברת האשראי לביצוע פעולת ההחזר.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה