פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ציוד תקול נושא התלונה:
גלאה איציק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצוות האתר שלום !
רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי
אני לקוח של יס כבר 7 שנים ועדיין אם אותו ציוד (ממירים ושלטים ) אם הזמן התקלקלו השלטים ובקישתי להחליפם , אך נדהמתי לגלות שהם דורשים ממני סכום של כ 50 ש"ח לכל שלט איני חושב שמן הראוי שלאחר 7 שנים המינמום זה זה להחליף לי את הציוד התקול אשר שייך להם ללא תשלום ! לאחר שיחה אם נציג שרות לקוחות התבררתי לגלות כי הומדת מולי חברה אאטומה ללקוחתיה ולא מתחשבת אשצח אם תוכלו לעזור איציק
עלבון סוג הנזק :
החלפה ללא תלשום פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי מר גלאה פנה לחברתנו באופן ישיר ובפנייה זהה ביום 11/10/2011 ותשובתנו נשלחה אליו בהתאם באמצעות הדואר.
בכבוד רב ובברכת מועדים לשמחה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה