פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה חוצפנית נושא התלונה:
פרומוביץ עדנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת יס בטוב ליבה נתנה לי מתנה של 20 סרטים בשנה. כשמימשתי את ה"מתנה" גבו ממני מחיר על הסרטים בטענה שהסרטים היו במבצע של 15 ש"ח לסרט ולכן זה לא נכלל בהטבה אלא רק הסרטים שעולים 20 ש"ח.
הזמנתי שני סרטים מתוך ידיעה שהם ללא עלות לא הייתי מרשה ךעצמי שני סרטים בידיעה שזה בעלות, במיוחד שהתעריף של המנוי עולה הרבה
חוסר אמון במערכת סוג הנזק :
החזר כספי מידי ופיצוי כספי נוסף על כול החשבוניות שלא בדקתי מאחר והאמנתי במערכת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 11.10.2011 בעניינה של גב' עדנה פרומוביץ.

כידוע לך, yes שמה לה למטרה להיות פורצת הדרך והמובילה בעיצוב חווית הבידור והפנאי בתחום התקשורת בישראל, ומשכך אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממגוון השירותים המתקדמים שאנו מציעים, ובין היתר גם האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים, ומנויים לכדורגל או לסרטים באמצעות המענה הקולי שלנו, באמצעות נציג שרות בפנייה טלפונית או לחלופין באמצעות השלט בבית דרך הממיר.
ראוי להבהיר, כי החברה מפיצה ללקוחותיה הוראות מפורטות בכתב ובמדריך השידורים והשירותים האלקטרוני בדבר הדרך בה ניתן לצפות בשידור, לבצע הזמנות או לבטל את ההזמנה. כמובן שאנו מאפשרים ללקוחותינו לחסום את האפשרות להזמנת סרטים באמצעות המענה הקולי, בפנייה טלפונית לנציג ובאמצעות השלט, וזאת על ידי הודעתם למוקד שירות הלקוחות של החברה, מראש, בדבר רצונם שלא לקבל שירות זה.

אבקש להסביר, כי הזמנת סרטים וערוצים בתשלום באמצעות השלט בבית הלקוח יכולה להיעשות אך ורק באמצעות קוד סודי אשר נבחר על ידי הלקוח, וכך הוא, או מי מטעמו (שנמסר לו הקוד הסודי), יכולים להזמין סרטים או ערוצים אלה. חשוב לציין כי הזמנות סרטים מספריית ה- DvdBox שלנו ניתן לחסום באופן מוחלט על פי בקשת לקוח.

בפנייה טלפונית לנציגי השרות במוקדי שרות הלקוחות ובקשה להזמנת סרט או ערוץ בתשלום או כל שרות אחר הכרוך בתשלום על הנציג לזהות את הפונה על פי מס' תעודת הזהות או על פי הנחיית הלקוח על פי מס' קוד סודי שבחר בנוסף וניתן תמיד לסמן הערה לחסימת כל אפשרות הזמנה בפנייה טלפונית.

לחלופין בהזמנה באמצעות המענה הטלפוני אוטומטי (בחיוג ל- 2086*) ניתן לבצע הזמנה לאחר הזנה של מספר תעודת זיהוי של המנוי (ללא קוד), ניתן כאמור לעיל לבטל אפשרות הזמנת סרטים דרך המענה הקולי אולם לצערי לא ניתן טכנית לחסום או לבטל אפשרות הזמנת ערוצים.

חשוב לדעת כי אנו מתייחסים לכל שירות שהוזמן מהממיר בבית הלקוח כמו גם ממספר הטלפון שלו לאחר ביצוע הזיהוי הנדרש כאמור, כשירות שהוזמן מטעם בעל המנוי ובאישורו.

ויודגש, אחריות הלקוח חלה לגבי כל הזמנת שירות מהחברה באמצעות המענה הקולי או השלט בביתו, כפי שצויין בסעיף 9.ט להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה:

"... עליך לדעת כי כל עוד לא תוכיח לנו אחרת אנו נאלץ להתייחס לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלך או ממספר הטלפון שלך (לאחר זיהוי המתקשר על פי נוהלי החברה שיובאו לידיעת הלקוח בכתב ומראש) כשירות שהוזמן מטעמך".

במקרה דנן על פי התיעוד ברשומותינו, ביום ה-10.8.2011 הוזמן על ידי גב' פרומוביץ או מי מטעמה באמצעות המענה הקולי מנוי לשני סרטי Dvdbox/Maxmovies בעלות חד פעמית על סך 32.8 ₪ בתוקף לחודש עד ל10.9.2011. בנוסף לכך קיימים במנוי על שמה של גב' פרומוביץ 19 קופונים להזמנה מספריית הDvdbox/Maxmovies ללא עלות (לא כולל אירועי VOD או צפייה בסרטים למבוגרים) בשימוש עד ליום 7.12.2011.

לאור האמור אין מקום לזיכוי כלשהו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה