|
|
|
|
|
|
דחיות חוזרות ונשנות בהעתקת צלחת הלויין |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
החל מ25/9/11 , אולי אף קודם לכן אני מבקשלהעתיק את הצלחת על פי הנחייתכם למקומה הקבוע על גג הבניין . היא ממוקמת זמנית במקום לא טוב ואתם סיכמתם איתי לפני מספר חדשים להודיע לכם, כשקיימת אפשרות מבחינת הגג להציב שם את הצלחת . כחודש מבטיחים לי לבצע את ההעתקה ולא מבצעים בטענות סרק: שגיעה בקליטת הבקשה, הקבלן מאחר, שוב שגיעה וחוזר חלילה. לטיפולכם הדחוף או שאתנתק, כי כבר נמאסו עלי התירוצים.
|
זילזול מצד המטפל |
סוג הנזק : |
העתקת הצלחת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
ביום 23.10.2011 שוחחה נציגת פניות הציבור טלפונית עם מר כהן , כמו כן ביום 16.10.2011 הגיע טכנאי וטיפל בפנייתו.
בברכה ,
חברת YES |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|