|
|
|
|
|
|
צירופי למנוי לשנה ללא אישורי וללא שום הוכחה מצד החברה. |
נושא התלונה: |
מנחם יניב |
שם/כינוי: |
יום שלישי 11 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני הייתי מנוי של חברת יס שנים רבות וסיימתי את התחייבותי לחברה לפני כחצי שנה,היום שהתקשרתי להתנתק בכדי לעבור לכבלים הודיעו לי שהם המשיכו את המנוי שלי לעוד שנה וכשביקשתי הוכחה כלשהיא הם טוענים שאין להם,לא בכתב ולא אפילו את שם הנציג שכביכול דיבר איתי וסגר איתי טלפונית את העסקה וזה מקובל מבחינתם. עקב כך הם מכריחים אותי לשלם קנס כספי בעלות של 400 שח לשם הניתוק. מה באפשרותי לעשות? זה לא ייתכן? איך הם מגובים משפטית? אם בכלל???
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי ביום 16/10/2011 שוחח נציג החברה עם מר מנחם וטיפל בנושא הפנייה באופן ישיר למולו.
בברכה,
yes. |
תגובה: |
ראה/י תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|