פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות, קנס ניתוק, יחס מזלזל, ואי-מתן אינפורמציה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בן גוריון 95/105 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה12/10/2011 טלפנתי ליס על מנת להתנתק מהחברה, בעקבות הצעה יותר אטרקטיבית שקיבלתי מחברה מתחרה, או לחלופין על מנת לשפר את תנאי החבילה שלי.
לאחר שיחה קצרה עם הפקידה בשירות לקוחות הועברתי למחלקת שימור לקוחות, לאחר המתנה של בערך חצי שעה, ענתה לי הפיקדה, הסברתי לה שברצוני להתנתק מיס, אך הופתעתי לגלות שיש לנו התחייבות עד לשנת 2012+קנס של 2300 שקל, רק על שירות הטלויזיה של יס.

הסברתי לפקידה שאמא שלי היתה זאת שסגרה אתם על החבילה בפעם האחרונה, עם פקיד רוסי שדיבר איתה ברוסית, זה היה בתחילת 2011 והיא הבינה ממנו שההתחייבות תיהיה עד סוף 2011, וכמובן שום מילה בקשר לקנס לא הוזכרה.

לאחר שטכנאי הגיע ושם לנו בבית ממיר hd, אמא שלי חתמה על טופס שלטענת הטכנאי היה טופס התקנה.

בקשתי מהפקידה הקלטה או לפחות מסמך חתום או הוכחה כלשהיא שמראה שאמא שלי התחייבה להם עד סוף 2012, ומרגע הזה קיבלתי אין-ספור תרוצים,כגון: יש לנו הקלטות רק של השבועיים האחרונים, אי אפשר לקבל תפסי הסכם וכדומה, בקיצור כלום.

כמובן שאף מילה בנוגע לקנס ההזויי של ה2300 שקל רק על שירותי טלויזיה...
למרות ששאלתי את הפקידה כמה פעמים מה הסיבה לקנס הגבוה, ושוב, איפה זה כתוב בהסכם(וכפי שכבר ציינתי שברצוני לראות אותו).


אבל כמובן כפי שרבים מכם כבר יודעים, ב8 לנובמבר יש את חוק הביטול קנסות החדש, ובאמת שאיני מבין את אינטרס החברה ליחס המזלזל שקיבלתי.

ואני מניח שלגבי הקנס אם חברת יס לא תרצה לעשות שום דבר בנידון ולהביא הוכחות שאכן התחייבנו לתקופת הזמן הזאת וסכום הכנס הזה אנחנו נצטרך להסדיר את העניין בבית משפט, למרות שאת כל העניין הזה אפשר לפתור בצורה יפה יותר, ואולי בסוף היתברר שהחברה צודקת, אשמח לשלם את הקנס, אבל זאת לאחר שהראה את ההתחייבות ואת גובה הקנס שכביכול אמא שלי חתמה עליו.

בסכ"ה אנחנו לקוחות של יס כבר הרבה מאוד זמן, ולא ציפינו ליחס מזלזל כזה בלקוח ותיק שמעולם לא עשה שום בעיה לחברה, אם היתה לנו מחשבה כלשהיא להשאר, אנחנו נצטרך לעשות חשיבה מחודשת לגבי זה ב8 לנובמבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התחייבות וקנס. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מנחה הנכבד,


אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה-17.10.11 בהמשך לפנייתו של מר רמי שפיגל בנושא המבצע אשר היו מעודכן במינויה של אמו, להלן מנוי על שם הגב' ילנה שפיגל וההתחייבות ל yes, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

כידוע לך, במסגרת אספקת שירותיה מציעה yes מעת לעת לקהל לקוחותיה מבצעים במחירים מוזלים ובהתחייבות לתקופת זמן מוגדרת מראש.

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה .

בהתאם למידע שבידי, ביום ה-13.1.2011 שוחחה הגב' ילנה שפיגל עם נציגנו וביקשה לקבל מידע בנושא מבצעים מוזלים הקיימים באותה עת כולל שידרוג ציוד אשר ברשותה והצטרפות לשירותי מכשיר ה-yesMax ומכשיר ה-yesMaxTOTAL ושירותי VOD, ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו .

בשיחה זו אישרה הגב' שפיגל הצטרפות למבצע חדש אשר כולל חבילת צפייה נרחבת, שימוש בשירותי מכשיר ה-yesMax ומכשיר ה- yesMaxTOTAL ושירותי VOD וזאת כנגד התחייבות מפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 18 חודשים, נושא שהובא לידיעתה מפורשות במעמד השיחה.

עדכון המבצע במנוי בוצע בפועל לאחר התקנת מכשיר ה-yesMax ומכשיר ה- yesMaxTOTAL ושירותי VOD בתאריך 27.1.11 לאחר קבלת הסכמתv של הגב' שפיגל בסיום אותה שיחה למול נציגנו ונשלח העתק סטנדרטי של נספח תנאי המבצע לכתובת המנוי באמצעות הדואר .

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה, שירותי מכשיר ה- yesMax, מכשיר ה-HD ומכשירי ה- yesMaxTOTAL כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה גב' שפיגל ביום ה-31.1.11 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 18 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה במסגרת המבצע בסך מדורג מ-390 ₪ ועד 2879 ₪ (בהתאם לתקופת השימוש בשירותים במבצע).

באשר לנושא הקלטות שיחות, אבקש להביא לידיעתך, כי מרבית השיחות בין נציגינו, ללקוחות אשר פנו אל מוקדי השרות השונים טרם יום ה-1.8.2011, לא היו מוקלטות דרך קבע. מעטות מן השיחות אכן היו מוקלטות, לשימוש פנימי, למטרות לימוד ושיפור השירות בלבד, ולעולם לא למטרות תיעוד, אך גם הקלטות אלו לא נשמרו לטווח ארוך והושמדו לאחר מספר ימים. החל מה-1.8.11 כל השיחות למוקדי השרות שלנו מוקלטות דרך קבע ונשמרות בארכיון.


לשירותך בכל עת,

בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה