פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוף חתימת לקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
*מצורף המכתב שנישלח לYES ולתלונות הציבור מספר פעמים על ידי וזכה ליחס מזלזל !
**לאחר המכתב הנל נישלח לי "החוזה" שלי ואז קרה משהו מעניין:
1) הם שלחו לי חוזה של חברת קפה קפה ללא קשר אליי וטענו שהוא שלי.
2) לאחר ששיכנעתי אותם שאין קשר אליי,שלחו לי דף אחד כביכול שהוא החוזה שלי ואז!! גיליתי שזייפו חתימה על המסמך. המסמך לא שלי, אין לי מושג איך כתבו שם "רחל ניר" שזו אימי ואין לה מושג מהעיסקה הנל ויתרה מכך כשאמרתי להם שמדובר על זיוף בעליל ואני בהלם נאמר לי: "גש למשטרה.."
המכתב הראשוני:
לכבוד YES תקשורת,
פניות הציבור.

ראשית אתחיל ואומר כי הייתי לקוח מאוד מרוצה שלכם וכי עדיין יש לי שני מנויים פעילים אצלכם (מעגל השלום, חיל החימוש).
עברתי לHOT לפני כחודשיים מאחר ולא היתה לי ברירה וכי הייתי חייבת תקשורת VOD- אצלכם זה מחייב התקנת רשת אינטרנט מה שלא יכולתי לעשות
בשל שיקולים שונים.
עברתי לHOT לא לפני ששוחחתי עם מספר נציגי שירות מאצלכם כדי לבדוק ולברר אם קיימים חיובים בגין המעבר.
נבדק ונמסר לי שלא יהיו לי שום חיובים כלשהם פרט כמובן לאותו חיוב יחסי של אותו חודש ואף ברכו אותי לשלום והבטחתי כי ברגע ואוכל אחזור ליהיות מנוי שלכם!

* אף נמסר לי ביום שישי, כי הנציגה תקפיא לי את הקוו ואמרתי לה רוב תודות על העצה ועל החיסכון בכסף.
* לאחר המעבר ולפני כשבועיים גילית חיוב בכ"א של למעלה מ 600 שקל, שהתקשרתי אליכם נאמר לי שזה בגין "הפרת התחייבות".
ניסיתי להסביר אינספור פעמים ולצערי בלא מעט שיחות שלא כך הבטיחה לי הסוכנת ובטח ובטח לאחר בדיקות מולכם, לא מן הראוי לחייב אותי.
אף אחד לא בחר להקשיב וביקשתי לקבל את החוזה התקשרות מולכם כדי לוודא ולראות מה קורה שם.

*דיברתי עם אביה, עם נועה עם עודד המון פעמים ונאמר לי ש"אין בעיה הפקס עם החוזה יישלח אלייך..." מאז עבר שבוע ושום דבר לא קיבלתי.
(בידי תאריכי שיחות שמות וימים אם צריך)

* כל שאני מבקש זה לזכות אותי על הסכום אותו חייבתם אותי, אני חושב, כלקוח טוב שלכם הן בעבר והן בהווה ועל אחת כמה וכמה לקוח
שרק לפני כחודש שלח לכם מכתבי תודה ושבח על פועלכם ועל השירות שלכם....מן הראוי לסיים את אותה התקשרות של המנוי בדרך הטובה
ביותר ולא לתת לי להגיע לתביעות קטנות בגלל שנציגים בחרו לא לקחת אחריות על סיום הטיפול מולי.

באמת בתקווה לתשובתכם המהירה אודה.
פרטי מנוי:
"חוף הדקלים", רחוב דוד אזולאי 9, ת.ז 51798445.
נייד בו אני זמין 0545900682
מייל: [email protected]
מרמה/עוגמת נפש וכלכלית סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 18.10.11, בהמשך לפנייתו של מר ניר אורן בנוגע לחתימה על טפסי ההצטרפות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ברצוני לציין כי ביום ה- 22.3.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר אורן.

פנייתו נבדקה בקפידה ותשובתנו הועברה אל הלקוח באמצעות המייל ביום ה- 30.3.11, פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.

להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שנשלחה במועד שלעיל:

"תודה על פנייתך ל yes.

מבדיקה נוספת ברשומות המנוי נמצא כי בתאריך ה 29.10.2009, הצטרפתם למבצע הכרות מסוג D4Y לתקופת התחייבות בת 24 חודשים.

בהתאם למידע שבידי, בתאריך ה 23.11.2010, נאסף ציוד הקצה מכתובת המנוי ומנוייכם מנותק.

בעקבות כך, הוצאה חשבונית גמר חשבון לחודש ינואר 2011, בה חויב חשבונכם בסכום של 420.82 ₪ בגין החזר עלות הטבה, זאת בשל ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע.

נשלחו נספחי מבצע עליהם חתומה הגב' רחל ניר.

מהאמור בפנייתך זו בנושא החתימה על טפסי ההצטרפות ניתן להבין כי הנך חושד לזיוף חתימתה של אמך על כל טפסי ההצטרפות, במידה והנך סבור כי מדובר בעבירה או תרמית באפשרותך לפנות למשטרת ישראל בכדי שתחקור את הנושא מן ההיבט הפלילי, yes תשמח לסייע למשטרה בכל אשר יידרש לשם גילוי האמת.

טענתך הועלתה ללא כל תימוכין, למען הסר ספק, ברצוני לחזור ולהבהיר, כי הבירור שנערך על ידי החברה העלה כי לא נפל כל פגם בהתקשרות בין הצדדים והיא דוחה את טענותיך לפיהן נציג החברה פעל בניגוד לנוהלי חברה.

במידה ויש בידיך טפסים שונים עליהם חתמה הגב' ניר או כל אסמכתא המאששת את טענותיך נשמח לקבלה לידינו כדי לבחון את הנושא ולטפל בו בצורה מלאה."



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה