פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נמאס נמאס נמאס נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דיברתי היום עם שירות לקוחות חברת יס כאלו שאני מדבר עם קיר-בינואר התחברתי ליס וביקשתי במפורש ממיר מקליט ווי או די וביקשתי הטוב ביותר והגיעו הטכנים ולא הרכיבו את מכשיר ווי או די ודיברו עם החברה ואמרו כמה ימים וזה כלול עם ההרכבה ביחד ,אלק לקוח חדש,ובינתיים פתחנו עוד נקודה הבית של אחי[מגיע לי בונוס 150 שח על שהבאתי לקוח חדש ליס],ועוד מחכה לווי או די,ועשרה חודשים עברו מאז , לפני שבועים ביטלתי את התשלום כי נמאס מההתנהלות שלכם ואם היום לפי בקשת אשתי לא הייתי מתקשר לחברה שלכם ומבקש מה שמגיע לי[מאה חמישים שח הבונוס פלוס מכשיר ווי או די]והמענה בטלפון כל כך הזכיר לי למה ברחתי מהוט על זה אני משלם מכספי אליכם הרי לא חסר נוכלים בשוק ומברוק אתם ברשימה ואני לא אשתוק וברגע זה אגיש תלונה למועצה לצרכנות ואבקש להתנתק מכם ואבקש פיצוי
ו סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 17.10.2011בעניינה של גב' פאטמה אבו קליב.

מבדיקה ברשומות yes נמצא כי ביום 13.1.2011 הצטרפה הגב' אבו קליב לשירותינו בהתאם לתנאי מבצע הכרות אשר סוכמו עמה וללא התקנת שירות VOD.

ביום 17.7.2011 התקבלה לראשונה בקשתו של מר אבו קליב לחיבור ממיר נוסף בכתובת המנוי וכן, שירות VOD וניתן לו על עלויות התקנת המוצרים בהתאם למחירון החברה המתעדכן מעת לעת.

ביום 27.9.2011 התקבלה בחברתנו הודעה על ביטול הרשאה לחיוב מכרטיס אשראי באופן חד צדדי ובניגוד למוסכם בינינו בהסכם ההתקשרות.

ביום 17.10.2011 שולם חוב ועודכנו פרטי כרטיס אשראי תקין.

לאור פנייתה של הגב' אבו קליב נציג החברה שוחח עמה וסיכם על התקנת שירות VOD ללא חיוב וכן, ניתן זיכוי חד פעמי בגין הטבת "חבר מביא חבר" בסך 100 ש"ח בלבד.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה