פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק וקנס< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה מאד, התקשרתי היום לניתוק הכבלים מסיבות אישיות ונאמר לי שאני מחוייבת לייס ואמורה לשלם 400 ש"ח .
איך אני מחוייבת אם אני לא חתומה על שום מסמך, לא ביקשתי ערוצים חדשים וכו'
לא ברור לי על סמך מה אני צריכה לשלם "דמי יציאה" . ממתינה לנציג בכיר ולברור .

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות מערכת yes, נמצא כי במסגרת פרויקט שיחות יזומות ללקוחות (שיחות ללקוחות העומדים לסיים תקופת מבצע בטווח של כחודשיים קדימה), שוחח נציגנו עם הגב' הלוי לאור סיום תקופת המבצע לשירותי הצפייה אשר היה מעודכן במינוייה באותה העת. במסגרת שיחה זו סוכם על הצטרפות למבצע הכולל חבילת צפייה הכוללת חבילת בסיס, חבילת סרטים, 4 חבילות לבחירה ו-2 חבילות שפות זרות בסך 225.98 ₪ לחודש לתקופה בת 24 חודשים ובהתחייבות להישאר מינוייה בחברתנו לתקופה זו.
חשוב לציין כי על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש.
חשוב לציין, כי חברת yes פועלת מכוח רישיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רישיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.
אי לכך, אין כל מחויבות מצד הלקוח לחתימה על נספח תנאי המבצע שלעיל ועובדה זו אינה גורעת מהתחייבותו לתנאיו.
בברכה,
yes
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה