פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מוגזמת של כספים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

לפני מס' חודשים התחברתי לחב' YES במבצע של VOD בחינם, ואכן ב-3-4 חודשים ראשונים הגבייה ממני הייתה כמו שצריך.
לאחר שביקשתי לשנות צורת תשלום החלו הצרות.
כבר חודשיים שמחייבים אותי ביותר מ-250 ש"ח רק על סרטי VOD למרות שבשיחות טלפון עם נציגי החברה גם בחודש שעבר הובטח לי שיזכו אותי החודש - מה שלא קרה בפועל.
ראוי לציין כי כל שיחה נמשכה מעל לשעה כי כל נציג צריך זיהוי מחדש ולימוד הנושא מחדש וכמובן זמן המתנה כרגיל "ארוך מהרגיל".
עד היום אף אחד לא נתן לי תשובה מה הסכום שמגיע לי כהחזר על החיובים השגויים.

מבקש לקבל פיצוי הולם.
אביב
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 25.10.11, בהמשך לפנייתו של מר אביב קליין בנושא חיוב שגוי בחשבונו אצלנו בגין הזמנות תכנים לצפייה מספריית ה-VOD, אבקש להשיב ולהתייחס לפניית זו.

במועד תגובתנו זו שוחחה נציגת פניות הציבור עם הלקוח טלפונית. הועברה התנצלות כנה בגין ההתנהלות בנושא שציין והוסבר חיובים וזיכויים שבוצעו במינויו.
נשלחו ללקוח במייל חשבוניות אחרונות והסבר באשר לחיובים וזיכויים.

אנו מקווים שהפנייה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח , הנושא יהיה במעקב שלנו לוודא זאת.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,
חברת yes.
תגובה:
ראה תגובה לעיל, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה