פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר חצי שנה שיש לי בעיות צפיה והזמנות בוי.או.די פניתי ליס פעמיים שלחו לי טכנאי שקבע שצריך טכנאי התקנות. הוא קבע את זה לעוד שבועיים מהיום. ושבועיים וחצי מהיום שבו הוא היה אצלינו. זו תקלה שחוזרת על עצמה בפעם השנייה. בנוסף ישנן בעיות נוספות וההתייחסות נראית כ"יצאנו ידיי חובה".
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי פתרון עוד השבוע כי אני לא מוכן לסבול את כל התקלות הללו עוד שבועיים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 23.10.2011 בעניינו של מר שרון אוחנה.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר אוחנה ובהמשך לפנייתו, תואמה מול גב' חיה הגעת טכנאי לתיקון תשתית הVOD ליום 1.11.2011 בין השעות 8:00-10:00.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה