פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
YesMax כמה אנחנו בטוחים מה אנחנו קונים? נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה שבועות אני החלטתי לרכוש מכשיר YesMax . לאחר קריא וחתימת החוזה אחרי כמה ימים ה"פלא" היה עודכן אצלי בבית במקום מכשיר RECEIVER הקיים. באת התקנה לשאלה שלי לטכנאי - האם מכשיר חדש, קיבלתי תשובה חיובית. באותו יום בערב קיבלתי טלפון מחברת YES על כך שמכשיר שעודכן אצלי מכיל דיסק קשיח קטן, זה עומר כמות פחות של שעות הקלטה אפשרויות שנוגד להסכם. לאחר כמה ימים המכשיר הוחלף. אבל לצערי בעוד שלושה ימים המכשיר התקלקל. המכשיר היה הוחלף שוב ולשאלה האם YesMax חדש - קיבלתי תשובה מטכנאי "כן". אבל מצאתי ברשימת התוכניות שהוקלטו סרטים משנת 2004????
לאחר שיחה ארוכה עם המוקד הסבירו לי: שבגלל המבצע שמשמעותה ניסיון ב-YesMax לחודשיים בלי התחייבות, חוץ מתשלום ביקור טכנאי במקרה ולקוח רוצה להחזיר את המכשיר, חברת YES מתקינה מכשירים משומשים ורק אחרי שלקוח מחליט לרכוש הם מביעים את המכשיר חדש???? מעניין שבשום מקום המידה הזה לא מפורטת ואפילו לבקשה שלי לשלוח את התשובה בפקס, קיבלתי תשובה שלילית. היום בערב 6.2.2006 אני הכנתי להקלתה כמה סרטים ומאוד הופתעתי מהמיקום של progress bar על צג של מצב דיסק הקשיח. אולי שוב קיבלתי מכשיר עם דיסק קשיח קטן? אבל זה אני אברר מחר אחרי שוב שיחות לא נעימות עם שירות לקוחות של חברת YES.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 7.2.06, בהמשך לפנייתו של מר אלכס רוזין בנושא רכישת מכשיר ה yesMax אבקש להשיב בנושא. תגובה:
אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו.

ראשית ברצוני לברך את מר רוזין על רכישת מכשיר ה yesMax ולאחל לו צפייה מהנה.

במסגרת המבצע לרכישת המכשיר ובכפוף לנספח הכולל את תנאי המבצע חברת yes מחוייבת לספק מכשיר חדש במועד ההתקנה.
על פי סעיף 7.5 לנספח המבצע במקרה של תקלה במכשיר במסגרת תקופת האחריות, עומדות בפני הלקוח שתי אפשרויות: אפשרות להגעת טכנאי לאיסוף המכשיר לתיקון, מסירת ממיר רגיל חלופי במקומו והחזרת מכשיר ה yesMax לבית בלקוח בתום התיקון או מסירת המכשיר התקול וקבלת מכשיר yesMax מחודש ותקין במקומו.

במקרה המצויין בפנייתו של מר רוזין הוחלף המכשיר בעת תקלה למכשיר תקין ומחודש.

לאור פנייתו של מר רוזין בנושא למוקד שרות הלקוחות שלנו והבעת אי שביעות רצונו מהחלפת המכשיר, הובטח למר רוזין בשיחה עם מנהלת משרות הלקוחות ביום ה 6.2.06 כי בתום תקופת ההכרות של המבצע (להלן, תקופה בת חודשיים בה אינו משלם על רכישת המכשיר או דמי השימוש החודשיים) במידה ויחליט לממש את ביצוע הרכישה אנו נחליף את המכשיר שבביתו למכשיר חדש לגמרי!

הבטחה זו בעינה עומדת.

בנושא גודל הדיסק הקשיח המותקן במכשיר ה yesMax שבביתו של מר רוזין, מבדיקתנו עולה כי זהו הדיסק עם הזכרון הגדול יותר, להלן 160 GB.

אנו מקווים כי מר רוזין יהנה מהמכשיר ותיפקודיו הטכנולוגיים המתקדמים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה