פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר של חברת YES נושא התלונה:
שרעבי מגי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כמנויים ותיקים ומרוצים (למעט בשנה האחרונה), בחודש 7/05 חידשנו את המנוי בחברתכם בחבילת בסיס + 4 חבילות במחיר של 195 ש"ח + ערוץ בייבי במחיר של 10 ש"ח.
בפועל חוייבתי על ערוץ בייבי במחיר של 15 ש"ח. כשהתקשרתי לברר אמר לי נציג הלקוחות שאכן חלה טעות ואני אקבל זיכוי, עד לתאריך זה לא נכנס שום זיכוי לחשבוני., למרות שיחות חוזרות ונישנות עם נציגי השירות בכל חודש.
כמו כן התחברתי לאינטרנט דרככם, ההתקנה בפועל בוצעה בתאריך 5-2-06 אבל החיוב בחברתכם בוצע החל מיום 15-1-06. אני לא מבינה מה קרה לשירות הטוב שלכם מהשנים האחרונות, והאם מכיוון שנתתי בכם אמון כל השנים, עכשיו אני צריכה לעקוב אחריכם לפרטי פרטים, ואני נוכחת לדעת שאתם מבצעים בכרטיס האשראי שלי כרצוניכם.
דבר אחד ברור לי, עם תום החבילה, אני לא אשאר מחוברת לחברתכם.
תודה על השנים שבהם שירתתם אותנו בנאמנות וצר לי כי רמת השירות הגיעה לשפל כזה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי באופן מיידי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 9.2.06 , בהמשך לפנייתו של מר אבינועם שרעבי בנושא חיובים שבוצעו במינויו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתו זו. תגובה:
מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה- 19.12.06 הובטח למר שרעבי שחברתנו תזכה את מינויו בגין חיוב שגוי לערוץ בייבי בסך 12 ש"ח.

לצערי עקב טעות שנעשתה בתום לב חל עיכוב בביצוע הזיכוי והוא בוצע ביום ה- 8.2.06.


באשר לחיוב בגין שירותי תשתית האינטרנט, על פי רשומות המנוי, ביום ה 15.1.06 התקבלה בקשתו של מר שרעבי להצטרפות למבצע הכולל חיבור לתשתית האינטרנט של חברת "בזק" דרכנו. במועד זה נפתחה הזמנה על ידנו בחברת "בזק " ומר שרעבי יכול היה לגשת לאסוף את המודם מחנות בזק ולהתחבר לשירותי התשתית מיידית.

מבדיקתי, חל עיכוב בחיבורו של מר שרעבי לשירותי תשתית האינטרנט לאור עכוב בתאום שלו או מי מטעמו מול טכנאי של חברת "בזק" לביצוע ההתקנה מה שלא נתון לאחריותנו.

חשוב להדגיש כי עם פתיחת הזמנה מול חברת "בזק" , חברת yes מעבירה תשלום לבזק מראש עבור כל השנה לחיבור הלקוח וזאת החל ממועד ביצוע ההזמנה.

למרות האמור לעיל, הוחלט כי באופן חריג וכמחווה שירותית חברת yes תזכה את מינויו של מר שרעבי בגין הימים שבין ה 15.1.06 ועד למועד חיבורו בפועל ביום ה 5.2.06 בסך 14.80 ש"ח.

הזיכויים יופיעו בחשבונית חודש פברואר 2006.

אבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה למר שרעבי בעקבות ההשתלשלות הנדונה. אנו עושים כמיטב יכולתנו שטעויות מסוג זה לא יישנו.



בברכה חברת yes .


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה