|
|
|
|
|
|
שלטים לממיר מאיכות ירודה-הונאת הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
יש ברשותנו 4 שלטים אפורים שנקנו בדואר בתקופה האחרונה
לאחר זמן קצר, אין אפשרות לכבות ולהדליק את הטלביזיה
מספר 1 לא מתפקד , החלפנו בטריות והכל אותו דבר
התלוננו וקיבלנו זיכוי קטן , אך לא עזר
אני מבקש שיבוא טכנאי עם 4 שלטים דגם חדש ויחליף לנו אותם ללא תשלום
אודה לכם
אבאצ'י תמר וצדוק
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
ביום 25.10.2011 פנתה הלקוחה ישירות לחברתנו, הוסבר כי עלות החלפת כל שלט הינה בסך 47.7 ש"ח וקיבלה הטבת זיכוי בסך 15 ש"ח במנוי למשך 18 חודשים.כמו כן, ביום 27.10.2011 פנתה באמצעות אתר האנטרנט ונענתה בהתאם בכתב.
אציין כי החלפת שלט כרוכה בעלות עבור yes ואנו מממשים את זכותנו לגביית תשלום עבור החלפה ותיקון השלט.תשלום זה נגבה רק עבור העלות (היחסית) של תיקון וחידוש השלט.על פי הסכם ההתקשרות של yes מול לקוחותיה אנו אחראים לציוד הקצה שלנו הכולל את הממירים והשלטים לתקופה בת שנה ממועד הצטרפות הלקוח לשירותינו לראשונה. |
תגובה: |
כאמור לעיל. |
פתרון: |
|
|
|