פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בניתוק וחיובים מיותרים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.1 ביקשתי מyes לנתק אותי משירותם הן בתשתית האינטרנט והן בחבילת הערוצים, זאת לאחר שהקפאתי את המינוי לתקופה של 3 חודשים. אינני רואה טלויזיה וזאת מפאת עבודה ולימודים המצריכים תשומת לב מירבית מצידי. בקשותי לנתק אותי מהשירות הסתרבלו בסחבת בה הם הבטיחו שתוך כמה ימים נציג יצור איתי קשר ויתאם מועד התנתקות, הם מצידם טוענים שהם התקשרו אך אצלי בשוטם טלפון שנמצא אצלי לא התקבלה שום שיחה או הודעה. סחבת זו נמשכה למעלה מ-20 יום וכל פעם הם מבטיחים ליצור קשר ולתאם מועד התנתקות. בנוסף לכך הם חייבו אותי בסכום של 253 שקלים על צפייה בזמן שבים ה-15.1 ועד מועד ההתנקות וזאת מפאת הסחבת שהם ניהלו. כמו כן אני נאלץ לשלם את חיוב ההתנתקות בסך 200 שקלים דבר שינו מובן לי, הרי אני רוצה להתנתק בזריזות והם מנהלים איתי משחק בו אני מופסד הן מצד החבילה שאני לשלם בזמן שאני מחכה לניתוק והן על אגרת הניתוק.
עוגמת נפש וטרטור רב סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קבלתי בתודה את פנייתך בעניינו של מר משה דמציאן.

תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לאמור, פנייתך זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה, עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי, למול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו.



אבקש להביא לידיעתך כי הקפאת שירותי צפייה ניתן לבצע לתקופה שבין חודש מינימום ל-4 חודשים מקסימום. תקופת הצינון בין הקפאה אחת לשניה היא חצי שנה לפחות (מתום ההקפאה הראשונה ועד תחילת השניה), אלא אם סכום שתי ההקפאות לא עולה על 4 חודשים.



בהתאם לרשומות חברת yes, ביום 27.9.05 התקבל במשרדי חברתנו טופס ההקפאה האמור החתום על ידך. ובהתאם בוצעה, הקפאת שירותי הצפייה החל מיום 27.9.05 ועד ליום 09.01.06. יודגש כי טופס זה נשלח לביתו של מר דמציאן בהתאם לבקשתו לביצועה ולאחר שהובאו לידיעתו נוהלי חברתנו בעניין זה כמפורט לעיל .



אציין כי בטופס ההקפאה אשר כאמור אושר ונחתם על ידי מר דמציאן, צוין מפורשות כי ההקפאה היא לתקופה המצוינת וכי עם סיום תקופת ההקפאה, החברה תמשיך לשדר לו את מסלול הצפייה שנבחר על ידו טרם בקשתו זו.



לפיכך עם תום תקופת ההקפאה, קרי ביום 09.01.06 חזרה חברתנו לשדר למר דמציאן את מסלול הצפייה אשר היה מעודכן ברשומות מנויו בטרם ביצוע ההקפאה.



בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות אציין כי בהתאם לרשומות החברה התקבלה פנייתך בנושא הנדון ביום 15.01.06. לאור בקשתו זו הובא לידיעתו כי ביום 07.09.05 הצטרף למבצע ייחודי אשר במסגרתו הוענק לו שירות תשתית ADSL במהירות 1.5MB תמורת עלות חודשית מופחתת וכנגד התחייבותו להישאר מנוי על שירותי חברתנו לתקופה בת 12 חודשים. וכי במידה ולא יעמוד בהתחייבותו זו יחויב בעלות ההטבה הגלומה במבצע זה, סך 199 ₪*. (*בכפוף לתנאי נספח המבצע). כמו כן הוצע למר דמציאן מבצע המשך לשירותי הצפייה. לצערנו הבהיר מר דמציאן כי מעונין לסיים ההתקשרות.



לאור האמור לעיל, עודכן מר דמציאן ע"י נציגתנו כי הטיפול במנויו יועבר במסגרת נהלי חברתנו לטיפולו האמון של אחראי אזור, אשר ייצור עמו קשר בטווח של 48 שעות.



בהתאם לרשומותנו נערכו מספר ניסיונות על מנת לאתרו החל מיום 17.01.06, לצערנו ללא הצלחה.



לאור קבלת פנייה זו, ולאחר שהבהיר מר דמציאן כי אינו מעוניין לשלם בגין שירותי חברתנו אבקש לעדכנך כי הוסרו מוצרי הצפייה והאינטרנט מרשומות מנויו של מר דמציאן, בהמשך לכך ועל מנת להיטיב עם מר דמציאן יעודכן במנויו זיכוי בסך דמי הצפייה החל מיום סיום ההקפאה יום 09.01.06 ועד למועד הסרת המוצרים 08.02.06.



אבקש להבהיר כי במידה ויסיים ההתקשרות יחויב בעלות ההטבה הגלומה במבצע תשתית האינטרנט, כאמור לעיל. עוד אבקש לציין במעמד זה כי נשמח באם יאות מר דמציאן ליצירת קשר אל מול שרות הלקוחות על מנת לתאם למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו. זאת כמובן במידה ועדיין מעוניין בכך.



כמובן שחברתנו יותר מתשמח באם ישוב בו מהחלטתו זו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה