פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ויחס מזלזל נושא התלונה:
אלישיב רונית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון פתחתי קריאה על תקלה שיש לי בשני הממירים.הבטיחו לי שיגיע טכנאי אתמול31.10.11 בין השעות 1000-1200 עם הודעה מראש של רבע שעה. ב-12:00 התקשרתי למשרדי חברת יס וענו לי כי היתה טעות ובאמת הם רואים שדיברו איתי על אתמול אבל התיאום שרשום לטכנאי הוא יום רביעי 2.11.11. בעלי נשאר בבית כי כבר תכננו עוד כמה טכנאים לאותו יום. כל שאר הטכנאים הגיעו בבוקר מוקדם כפי שהובטח חוץ מטכנאי יס.אחרי צעקות רבות עם מח' שימור לקוחות הבטיחו שהטכנאי יגיע היום בין 1600-1800 שוב עם התראה של רבע שעה מראש ע"מ שנוכל להגיע ולא להשאיר שוב מישהו כל היום בבית. בשעה 1608 הבן שלי התקשר שהטכנאי היה בבית ולא נכנס כי אין מבוגר מעל גיל 18 בבית. זה כבר ממש גובל בחוצפה שאני שלושה ימים בלי טלויזיה בגלל שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל מבטיחה. הנציגים מבטיחים ללקוחות הבטחות סרק ולא עומדים בהם העיקר בפרסומות הם מנסים למשוך עוד ועוד לקוחות.
גם בזבוז זמן יחס מגעיל ועלבון ללקוחות סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי ביום 02/11/2011 פנתה הגברת אלישיב לחברתנו טלפונית באופן ישיר ושוחחה עם נציג בכיר בחברתנו לגבי הנושאים המועלים בפנייתה. בהתאם לאמור לעיל, טופלה פנייתה של הגב' אלישיב באופן ישיר למולה, תוך תיאום מועד הגעה חדש וזיכוי המנוי בגין המתנת סרק.
בברכה,
yes
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה