פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד לחברת יס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בחברת יס עד לשנת 2006 .
במאי 2006 התנתקתי מיס .
ב14 ליוני 2006 אספו את 2 הממירים מביתי בגבעתיים וכשביקשתי אישור מסירה נאמר לי על ידי הטכנאי שזה מתעדכן במחשב המרכזי על ידי הזנת מספר כרטיס ואין לי מה לדאוג.
בנובמבר 2011 החלטתי שברצוני לחזור ולהתחבר לחברת יס ,לאחר קביעת מועד התקנה להפתעתי קיבלתי טלפון שבו נאמר לי שאני נמצא בחוב של
4503 שקלים לחברת יס מ2006 על אי החזרת 2 ממירים ושחברת עו"ד חן פישר מטפלת בזה.
חשוב לציין שממירים אלה נלקחו על ידי טכנאי יס ביוני 2006 מביתי בגבעתיים ברחוב השניים 22.
יצרתי קשר עם משרד עו"ד חן פישר להבין את פשר החוב ,הנציגה מהצד השני ביקשה אישור מסירה שנתתי את הממירים ,שהסברתי לה שמדובר על מקרה מ 2006 והאישור אמור להיות במערכת ואיננו ברשותי כי הטכנאי אמר שהוא מעדכן אוטומאטית במחשב המרכזי והוא לא נותן אישור ידני,נתקלתי בתשובה של בעיה שלך תשלם ,סכום החוב על אי החזרת הממירים הוא 4503 שקלים.
מעולם לא קיבלתי התראה או הודעה על חוב כלשהוא וששאלתי מדוע לא התקשרו או שלחו מכתב במשך כמעט 6 שנים אמרו במשרד עו"ד חן פישר שתפקידם איננו להודיע אלא לגבות.
זוהי סחיטה של חברת יס על ידי שימוש במערכת אשר יס יצרה ,אתה מחזיר את שני הממירים לא מקבל אישור ידני ,רק אישור שהטכנאי אמר שרשם במערכת של יס ,לאחר מכן בכוונה מחכים כמעט 6 שנים ללא הודעה או בקשה של החוב ובעצם גורמים לו לגדול למימדים עצומים ובעקבות 6 שנים ארוכות של המתנה מכוונת גורמים לכל המעורב בנושא מצד החברה לשכוח את הפרטים מהזמן הארוך שעבר ,בכוונה להשאיר את הלקוח חסר אונים מול המערכת.
ב2 לנובמבר 2011 דיברתי עם הנהלת יס עם בחורה בשם אדווה אשר הצדיקה את טענותיי ב100 אחוז ואמרה שגם במחשב רשום שמעולם לא התריעו על חוב זה ומבחינתה היא היתה מבטלת את החוב ,אבל מכיון שהם הפעילו משרד עו"ד צריך לשלם למשרד ,וכך יוצא שאני צריך לשלם לספקים של יס על טעות שיס עשו בהפעלתם הראשונית ,ולכן היא תישמח לפרוס את החוב לתשלומים דבר האבסורד מכל זוית אפשרית.
ההזוי הוא שהחוב נודע לי מטלפון תמים מרצוני להתחבר חזרה לחברת יס ,
אבקש את עזרתכם בנושא למציאת פתרון והפסקת הסחיטה הפושעת הזאת
תודה על עזרתכם
כספי סוג הנזק :
הסרת תביעה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי נכון להיום קיימת תביעה משפטית תלויה ועומדת בנושא פנייתו של מר שרים.
ככל שיש ברצונו להלין בנושא- הינו מוזמן לעשות זאת במסגרת הליכי המשפט המקובלים.
בברכה, yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה