חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב ,
אני מודה לך על פנייתך מיום 2.11.2011 בעניינו של מר יצחק אלמליח.
בנושא תשלום בגין שירותי yes , אבקש לציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות עם yes על הלקוח, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי, לראיה סעיף 9 ב' בהסכם ההתקשרות.
חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו ל yes, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת yes , קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.
לקוח אשר משלם באמצעות חשבון הבנק בהוראת קבע יכול לבחור את תאריך החיוב בבנק בכל 1 לחודש או ב-10 לחודש. יחד עם זאת, בהתאם למדיניות החברה, במידה וחיוב חודשי לא כובד על ידי הבנק חשבונו של הלקוח יחויב בחודש הבא אחריו באופן אוטומטי ב-1 לחודש .
במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוח. אי לכך ובמקרים אלו על פי נוהל החברה אנו מפסיקים את שירותי הצפייה במנוי.
על הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו ל yes, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת yes , קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי חיוב חודש אוגוסט 2011 לא כובד על ידי מר אלמליח ובהתאם לאמור ב-1.11.2011 בגין חיוב חודשי לחודש אוקטובר 2011.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
תגובה: |
ראו תשובתנו מצורפת |
פתרון: |
|
|