|
|
|
|
|
|
איום הוצאה לפועל מחברת יס |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
הייתי בעבר מנוי של חברת יס והתנתקתי לפני מספר שנים.
במהלך החודשים האחרונים אשתי ואני קיבלנו 3 שיחות טלפון מנציג יס בדרישה להחזיר ממיר. הבהרנו שאין ברשותינו ממיר והבענו תמיהה על כך שמספר שנים לאחר הניתוק אנו מקבלים את הטלפונים הללו. הנציג דיבר אלינו בתוקפנות, איים בתביעה משפטית ואתמול (1.11.2011) איים בהעברת התיק להוצאה לפועל.
אני מבקש את עזרתכם בהתמודדות עם הגישה האגרסיבית של חברת יס והאיומים המחפירים שנים לאחר שהתנתקנו מהם.
בתודה רבה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עצירת האיומים ומניעת תביעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
בהתאם לבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי ביום 1.8.2005 הותקן הממיר בכתובת המנוי, ולאור בקשת ניתוק המנוי תואם איסוף ציוד ליום 29.8.2006 אשר לא בוצע.
בהתאם לאמור הממיר לא הוחזר.
למרות האמור לעיל הוחלט באופן חריג להסיר את הממיר מרשומות המנוי ללא כל חיוב.
בברכה
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|