פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחורבן נושא התלונה:
פארן יאיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
המתנה של 5 דקות עד למענה של נציג שאינו מוסמך לטפל ב- VOD והמתנה נוספת של 10 דקות לנציג שכן מוסמך, שהסתיימה על ידי.

החברה בעלת שירות הלקוחות הגרוע בישראל.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 4.11.2011 בעניינו של מר יאיר פארן.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר פארן עולה כי ביום 7.11.2011 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בין השעות 12:00 – 14:00, זאת על מנת לטפל בתקלות הצפייה בתשתית הVOD. אבקש להדגיש כי תקלות הצפייה נפתרו לשביעות רצונו של הלקוח.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה