חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 4.11.2011 בעניינו של מר יאיר פארן.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר פארן עולה כי ביום 7.11.2011 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בין השעות 12:00 – 14:00, זאת על מנת לטפל בתקלות הצפייה בתשתית הVOD. אבקש להדגיש כי תקלות הצפייה נפתרו לשביעות רצונו של הלקוח.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|