פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס שלא שלמתי אל ניתוק -בסכום של ;1084שח..עבר לעיקול כלי רכב.. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך22.02.09סגרתי חוזה לשנתיים בסכום של239 שח +ארוץ ביבי היה בחבילה.הממיר והשלט של טלוויזיה הכי פשוט שלא יכולתי להזמין בהם כלום....אבל מהחודש רשאון חברת יס היו לוקחים לי מהבנק כול פעם סכום אחר עד320 שח....אני הייתי תמיד מתקשרת אליהם ולא היו יודיעם באצמם למה מורידים לי כול חודש סכום אחר....אבל היו מרגעים אותי וגם פאם החזירו לי מה שהיו חייבים...כך נשארתי לקוחה שלהם...אבל אחרי תקופה קצרה נהלמה התחנה HOLLIMARKשהיה מתורגם בספה רוסית...שאהבתי לצפות בה...ובדיוק בדקתי בחודש הזה שנהלמה התחנה הזאות גם לקחו ממני יותר כסף....אני ישר התקשרתי לחברה כדי להיתנתק מהשירות שלהם סופית...אמרו לי שמישוה מהם יחזור אליי.....אף אחד לא חזר אליי...רק בתאריך24.01.10התקשרה אליי נציגה של חברת יס ושוב שיכנה אותי שיהי בסדר והם הקחו ממני רק 235 שח כול חודש...הם רק כמה חודשים אמדו בהבתחות שלהם ושוב היו לוקחים לי יותר כסף...בסוף שראיתי שבטלפון איאפשר להיתנתק מהשירותם.רשמתי להם מכתב רשום איפו הזברתי למה אני רוצה להיתנתק...לקח להם 20 יום או אפילו יותר כדי לנתק אותי ולקחת את הציוד שלהם....גם לקחו לי כסף אל חודש אחרון שכבר הייתי לקוחה של הות...הם לא אמדו בתניים שלהם-אז למה הייתי צריכה להמשיך להיות לקוח שלהם????וגם הם טוב מאוד ידעו שאני רציתי להיתנתק מאותו יום שנהלמה התחנה של hollimark..
לא לשלם להם קנס אל ניתוק שעבר לעיקול מקיוון שהם לא אמדו בתנים שסגרנו בחוזה וגם בטלפון... פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 7.11.2011 בעניינה של גב' ילנה גוטמן.

בהמשך לפנייתך בשמה של גב' גוטמן יצוין כי מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 24.1.2010 שוחחה עם גב' גוטמן טלפונית נציגת החברה וקיבלה את אישורה לחידוש התקשרותה עמנו בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוגUF8 * למשך תקופה של שנתיים, בהתחייבות, במחיר 235.01 ₪* לחודש, ולמשך שלוש שנים נוספות, ללא התחייבות, במחיר 285.23 ₪* לחודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ואישורה.

נספח תנאי המבצע נשלח לכתובת המנוי ביום 16.2.2010.

בהמשך לפנייתה של גב' גוטמן ובהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי בוצע איסוף של ציוד הקצה הנותר מכתובת המנוי ביום ה-20.10.2010 בין השעות 16:00 ל-18:00.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון. אבקש לציין כי חשבון המנוי חויב על סך של 402.45 ₪ בגין החזר עלות הטבה בשל ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע.

בהמשך לפנייתך, ביטלה גב' גוטמן את אמצעי התשלום במערכות yes ביום 24.10.2010 ועל כן נצבר חוב כספי בחשבון המנוי שלה, קרן החוב עומדת כעת על סך 437.14 ₪ עבור חיובים קודמים, כמו כן החוב כולל הוצאות על סך 234.31 ₪ ושכר טרחת עו"ד על סך 897.74 ₪.

לפיכך, בתאריך 2.1.2011 גב' גוטמן הועברה לטיפולו של בא כוחנו, עו"ד מרקוביץ' בטלפון מספר 097658750.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה