פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שניה , נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
כתבתי לכם תלונה על התנתקות מייס ועל הקנס שחייבתם אותי.
תגובתכם החוזרת שדיברתי עם נציג שירות שאישרתי את התחייבותי לכם לשנתיים.
לא היה ולא נברא, דיברתי עם נציג מטעמכם וביקשתי הקלטה על התחייבותי.
לא ברור לי למה אתם גורמים ללקוחות לא לחזור אליכם ולהפסיד לקוחות חדשים .
היום הודיעו בטלויזיה כי אין יותר קנס לא בהוט ולא בייס .
הבנתי שרק ב-15 לחודש יבוא טכנאי לקחת ציוד ואז יחייבו אותי.
אבקש לבדוק את טענותי ואת החוק בעניין.
מחכה לתשובה.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לציין כי תיקון 50 לחוק אשר נכנס לתוקפו ביום 08/11/2011 אינו רלוונטי לפנייה זו. בקשתה של הגב' הלוי לסיום ההתקשרות התקבלה בחברתנו במהלך חודש אוקטובר 2011. בהמשך לבקשתה, הופסק החיוב במנוי תוך החשכת שירותי הצפייה ביום 25/10/2011, וזאת טרם כניסת החוק לתוקפו. המועד לאיסוף ציוד הקצה מטעם חברת yes תואם, אמנם, ליום 15/11/2011, אך אין למועד האיסוף השפעה במקרה זה, עקב הפסקת שירותי הצפייה והחיובים במנוי טרם כניסת החוק לתוקפו.
אבקש לעדכנך כי עם פנייתה הטלפונית של הגב' הלוי למוקד הטלפוני של חברתנו ביום 26/10/2011 החליטו נציגינו להתחשב בבקשתה, ולהפחית 150 ש"ח מסך דמי היציאה, באופן חריג ולפנים משורת הדין (סה"כ גובה דמי יציאה לאחר ההפחתה: 250.72 ₪).
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה