פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פיצוי על התקופה שבין 4/8/11 ועד 21/8/11 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.עקב נסיעתנו לחו''ל ביקשתי להקפיא את המנוי של יס ל 4 חודשים מ4/4/2011 ועד ל 4/8/2011 .חזרנו מחו''ל ב 18/4/2011 וגיליתי שאין שידורים של יס בבית.מופיעה שקופית טקלה מס' 6 נא לפנות לחברה.אני מתקשר לחברת יס.התלונה שלי בטיפול.אך לא ב 18 ולא ב 19 לא ב 20 לחודש לא הצליחו לפתור את הבעיה.קיימתי עשרות שיחות בתקופה הזו ונתקלתי בנציגות שונות חסרות סבלנות ואכפתיות .ביום חמישי בערב שום נרשמת התלונה על ידי נציגת שרות ובשישי בבוקר עונה נציגה אחרת :''נו,מה אתה רוצה?לא השתנה כלום מאתמול להיום'' עניתי לה ''אני רוצה שהילדים שלי יוכלו לראות סרטים מצויירים ושאני אוכל לראת חדשות'' --אנחנו מטפלים בזה ,אל תדאג.כמובן שגם ב 21/8/11 לא טופלה הבעיה.התחלתי לצעוק ולצרוח . ב21/8/11 ב 19:30 הגיע נציג יס,החליף את הממיר יס מקס שהיה חדש וסוף-סוף קיבלתי תמונה.למוחורת שוב צילצלתי לחברת יס,הסברתי את מהות הטקלה שהממיר שלי ננעל במחשבי יס על ידי חברת יס ורק לאחר החלפת הממיר חזרה התמונה.הסברתי גם שלאחר תקופת ההקפאה ב 4/8/11 התמונה לא חזרה כפי היה צריך לקראות ואני מבקש זיכוי על התקופה שבין ה 4/8/11 ועד ל 21/8/11 .חברת יס סירבה.הם הציעו לי פיצוי מ 18/8/11 ועד 21/8/11 אך אני לא הסכמתי לזה.התחלתי לבדוק את החשבונות .אני מגלה שמחייבים אותי על הממיר השני והשלישי שלמעשה אינם קיימים.שוב אני מצלצל לייס ורוצה להבין מה עושה הממיר השלישי ומדוע אני מחוייב עליו .הוא איננו קשר להתקשרות הנוכחית שלי עם יס אלא נרכש ושולם מכספי ב 25/3/2003 וכאשר רציתי לחזור לחברת יס עם הממיר הישן -חברת יס סירבה '' זרוק אותו לפח '' הם אמרו אין לנו מה לעשות עיתו זה כמו כרטיס אשראי שפג תוקפו.בפברואר 2005 אני שוב מצתרף ליס עם ציוד חדש בתנאים חדשים.
הסיבה שאני כותב את זה היא תסכול.אין כבר כח וחשק לדבר עיתם.הם עושים מה שבא להם והדרך היחידה לצאת מהם היא פשוט להתנתק וכן לשלם את הקנסות. אין שום יחס ואיזו שהיא הבנה ''אולי אנחנו לא בסדר במה שקורה''

אני אשמח אם תחקרו את המקרה הזה ותגידו מה אתם חושבים.

תודה מראש

יבגני

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 9.11.11, בהמשך לפנייתו של מר יבגני אמסטיסלבסקי בנושא חיוב דמי הקפאה לציוד בעת הקפאת שירותי הצפייה ובנושא חיוב לשירותי צפייה בעת תקלה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

במועד תגובתנו זו נשלח אל הלקוח באמצעות המייל מכתב מפורט עם מענה בכל נושא שהעלה.

להלן המענה כפי שנשלח ללקוח:

" לאור האמור בפנייתך זו אני למדה כי ישנו חוסר התאמה בין ציוד הקצה שמעודכן ברשומותינו למנוייך לבין הציוד הקיים בפועל בביתך.

חשוב לי לציין כי נושא זה נדון כבר בינך לבין נציגי חברתנו בחודש מרץ 2011 והובא לידיעתך כי על פי כל רשומותינו במינויך מעודכן שקיים ציוד כדלקמן:

• ממיר אחד רגיל שבבעלותך ללא כרטיס חכם, ממיר שאינו פעיל.
• ממיר אחד רגיל כולל כרטיס חכם פעיל.
• מכשיר yesMaxTotal כולל כרטיס חכם פעיל.

מבדיקה ברישומי המנוי ומול המחלקה הלוגיסטית בחברתנו, להלן מועדים להתקנת או לחלופין הסרת ציוד בביתך:

o 13.3.2003- התקנה במועד הצטרפות ראשונית לשירותינו - התקנת 2 ממירים רגילים ושני כרטיסים חכמים כאשר אחד הממירים נרכש על ידך בעלות בסך 1000 ₪ והיה בבעלותך.
o 14.3.2004 – סיום התקשרות עם חברתנו הוחזר לרשותנו ממיר אחד כולל כרטיס חכם וכרטיס חכם אחד. ממיר אחד שהיה בבעלותך נשאר ברשותך ללא כרטיס חכם.
o 9.2.2005- חיבור מחדש לשירותינו והתקנת שני ממירים רגילים ושני כרטיסים חכמים. הממיר שהיה בבעלותך נותר לא פעיל ולא בשימוש.
o 9.3.2008- החלפת ממיר אחד רגיל במכשיר yesMax.
o 21.3.2010 – שידרוג מכשיר ה-yesMax והחלפתו למכשיר yesMaxTotal.

לאור האמור לעיל ברשותך ממיר אחד רגיל ומכשיר yesMaxTotal אחד ששייכים ל yes ומושאלים לך לשימוש בזמן היותך מנוי על שירותינו.

בפניותיך לחברתנו טרם ביצוע ההקפאה של שירותי הצפייה בחודש אפריל 2011 הובא לידיעתך בדבר תשלום דמי הקפאה לציוד שברשותך וכשציינת שישנו חוסר של ממיר אחד הובא לידיעתך כי חברתנו מספקת ללקוחותיה ציוד קליטה יקר ערך, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה. כמות הציוד מסופקת לכל לקוח, בהתאם לצרכיו ובמקרה של אובדן יהיה חיוב לחשבונך בגין עלות הממיר ונשלח אליך מכתב עם מידע על העלות .

ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. אין החברה מאפשרת העברת ציוד הקצה מלקוח אחד- לאחר, או הוצאת הציוד מבית המנוי.

חשוב להדגיש כי ציוד הקצה שנמצא בביתך מהווה קניינה של החברה .

מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".

קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח. במידה ותנאי זה אינו מתקיים אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.

החל ממועד החלפת מכשיר ה- yesMaxלמכשיר ה- yesMaxTotal ביום ה- 21.3.10 אין כל תיעוד לשינוי בציוד בביתך. כמו כן אין כל תיעוד ברשומותינו לאיסוף ציוד מביתך בכל התקופה הנדונה.

יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה (שמחירו עולה על 1800 ש"ח לממיר), במידה ולא יוחזר לידינו יחוייב חשבונך עבור העלות המסובסדת, בסך של 799 ש"ח עבור כל ממיר וסך 199 ש"ח בגין כל כרטיס חכם. המחירים כוללים מע"מ.

מחיר ציוד הקצה הינו מעודכן למועד מכתבי זה ומתעדכן במחירון החברה מעת לעת.

במידה ויש בידך השגות או אסמכתאות לראיה למידע שונה ועובדות שונות נשמח אם תמציא זאת בפנינו להמשך טיפול ובדיקה.

בעת הקפאה שירותי הצפייה ובהתאם לטופס בקשת ההקפאה שאושר בחתימתך (מצורף למכתבי זה) יש חיוב דמי הקפאה חודשיים לציוד שלנו שברשותך ובמקרה דנן היה אמור להיות חיוב בסך 24.90 ₪ לחודש בגין מכשיר ה- yesMaxTotalו-25 ₪ לחודש בגין דמי הקפאה לממיר רגיל. עקב טעות שנפלה חויב חשבונך בעת ההקפאה גם חיוב בסך 14.88 ₪ לחודש בגין ממיר שבבעלותך ויבוצע זיכוי בגין חיוב שגוי זה ועל כך אנו מתנצלים.

בנושא זיכוי בגין חיוב לשירותי הצפייה ממועד הפשרת ההקפאה ב-4.8.11 ועד להחלפת הממיר ותיקון שבוצע עקב תקלת צפייה ב-21.8.11, בוצע כבר זיכוי לחיוב מ-18.8.11 (מועד פנייתך הראשונה ליידע בדבר תקלה) עד 21.8.11.

בדרך כלל איננו מזכים רטרואקטיבית בגין תקלות צפייה במידה ולקוח לא פונה לדווח בזמן אמת ואי לכך לא בוצע זיכוי נוסף.

לאור פנייתך זו אנו נאשר באופן חריג ומתוך רצון להיטיב עמך זיכוי בגין עלות שירותי הצפייה ממועד הפשרת ההקפאה ב-4.8.11 ועד ה-18.8.11. "


אני מקווה שהמענה וההסבר המפורט ניתן לשביעות רצון הלקוח.

בברכה,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה