פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא של סוכן של YES נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/11/11 הגיע אלי הביתה סוכן של YES - העונה לשם רומן יוזפולסקי .
הוא הגיע אלי בשעות הערב המאוחרות (20:00), מטרת הפגישה היתה נסיון מכירה של מנוי טלוויזיה של YES. חשוב לציין שבאותו זמן הייתי מנוי של HOT (חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, טלפון ותשתית אינטרנט 12Mbps)
ביקשתי חבילה שוות ערך והוא הציע את המנוי של YES עם תשתית NGN של בזק (10Mbps) וחבילת שיחות של 600 דקות של בזק.
העלויות:
עלות מנוי של YES - 229שח
עלות טלפון (600 דקות) - 69שח
עלות תשתית NGN - 40שח
מפענחים - מפענחים רגילים1Xmax total + 2x
עלות התקנה - 285שח עם זיכוי של 100 שח מצד הסוכן
כל העלויות בהתחיבות מצד הספקים ל 18 חודשים (כך לפחות הסוכן הציג) וללא התחייבות מצידי.
הסכמתי לכל התנאים, (כל התנאים מגובים במסמכים של הסוכן)וחתמתי על הבקשה.
יום למחרת (יום שישי) בוצעה ההתקנה ונמצא שאחד המפענחים שרוף. המפענח הוחלף ביום שבת (הופתעתי לטובה!)
לאחר שבוע קיבלתי מכתב מבזק המתאר תנאים אחרים לגמרי בנוגע לחיבור הטלפון והאינטרנט:
עלויות טלפון - 79שח ל 600דקות שיחה
עלויות אינטרנט - 40שח לחצי השנה הראשונה ולאחר מכן 80 שח לחצי השנה השניה ובסופו של דבר הסכום יעמוד על 120שח לערך לחודש!
ניסיתי ליצור קשר עם הסוכן שהבטיח עלויות אחרות ללא הועיל, הוא לא עונה לטלפונים, ניסיתי לשלוח לו SMS - הוא המשיך ל"סנן" אותי ובסופו של דבר טען שהוא "לא שרות לקוחות והוא רק מוכר והוא מצטער"
פניתי לשרות לקוחות של YES וסיפרתי לנציגה העונה לשם בלה.
היא טוענת שהסוכן מייצג במקרה זה שני חברות - YES ובזק, והם מצידם לא יכולים לעזור לי, וניסתה אפשרות שאטפל בזה דרך בזק, הסברתי לה שאת כל החיבורים הוא ביצע לי (הוא טען שיש לו קשרים) ואני לא אמור לעשות את זה. אני כלקוח פרטי לא בטוח שאוכל להשיג את אותם התנאים (שהבטיח לי) ושהוא יכול להשיג.
ביקשתי להתנתק מ YES, כיוון שאני רואה בהם כנציגים של אותו סוכן אשר זרק הבטחות (בכתב) ולא יכול לקיים וגרוע מזה - גם לא יודע לתת מענה טלפוני לבעיות אשר הוא עצמו יצר.
בלה משירות הלקוחות ניסתה להניא אותי מהחלטתי אך לבסוף ניאותה לטפל בבקשתי להתנתק. בנוסף אותו זיכוי (100שח) של ההתקנה בעלות 285שח, כנראה שלא אקבל.
עיקר הבעיה שלי פה היא הבטחות שווא של סוכן אשר החברה (YES) השוכרת את שירותיו לא מוכנה לקחת אחריות מספקת לפעולותיו.

עוגמת נפש סוג הנזק :
קיום הבטחותיו של הסוכן וטיפול באותו סוכן פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה