פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות טכנאים -יצירת קשר חצי שעה לפני נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי לביתי.נאמר לי כי יגיע ב8/11 בין 16-18.ביקשתי שיודיע לי חצי שעה לפני ונאמר לי שכך יהיה.בתאריך הנ"ל התקשרו אליי בשעה 16:40 ושאלו היכן אני.אמרתי כי ביקשתי שיודיעו לי לפני והנציגה מהמוקד אמרה כי הטכנאי ששמו מנשה ימתין לי 10 דקות.הגעתי לאחר 5 דקות (חזרתי מהגן של הילד -מרחק נסיעה ברכב של 5 דקות) והטכנאי לא חיכה.יש לציין כי השכן שלי פגש את הטכנאי ושאל אותו אם להתקשר אליי אז הטכנאי אמר לו אין צורך והלך (הפגישה בינהם התרחשה ב 16:42).בשיחה מול המוקד --לאחר המון בירורים-נקבע לי תאריך חדש ל13/11 באותן שעות והנציג (יש לציין כי היא מהבכירים) אמר לי שהוא מציין שיש להתקשר אליי חצי שעה לפני.
הגיע התאריך ובשעה 16:05 מתקשר אליי הטכנאי בשם דודו ושואל היכן אני.כשאמרתי לו שביקשתי שיתקשרו אליי חצי שעה לפני תשובתו הייתה אז מה אם ביקשת,אמרתי לו שהבכיר רשם את זה אז הוא אמר לי שאני יתקשר לבכירים.בשיחה איתו הוא אמר כי יש לו קריאה נוספת אז אמרתי לו שילך אליה ויחזור אליי,הוא אמר לי "טוב,אני אראה מה אוכל לעשות".כמובן שהגעתי לאחר 20 דקות והתקשרתי למוקד--נאמר לי בשיא החוצפה כי הטכנאי סגר את הקריאה כבית לקוח סגור ----כלומר אותי הוא חירטט או שיקר.
בשיחה עם הבכירים נאמר לי כי הטכנאי לא מחוייב להתקשר חצי שעה לפני(יש לי הקלטה של המוקד שנאמר בה במפורש).שאלתי למה לא ? הבכירה
אמרה כי הטכנאים לא עושים את זה.מדוע בפעם הקודמת שהבכיר דיבר איתי הוא אמר לי כי יתקשרו אלי למרות שבחברה לא נוהגים כך? מדוע לא ניתן להתקשר ללקוח חצי שעה לפני.
אני עובד בחברה כטכנאי שירות ואצלנו נוהגים כך ואפילו מקפידים על כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
אבקש לעדכנך כי המידע שנמסר לך, כמתואר בפנייתך, בנוגע להודעה מראש טרם הגעת הטכנאי לכתובת המנוי הינה שגויה ביסודה, ונמסרה לך עקב חוסר ידיעה ובתום לב. על כך- אנא קבלי התנצלותי הכנה. הדברים הועברו כמשוב חשוב לידיעת הגורמים הרלוונטיים במוקד שירות הלקוחות.

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה חווית צפייה וחווית שירות איכותיות ואישיות לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות. אביע צערי הרב על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח.

חברת yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש (מהמצומצמים ביותר בשוק), המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים בתוך חלון הזמן שאינם תלויים בנציג או בחברה (טיפול קודם שהתארך מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד) לעיתים גם יתכנו מקרים בהם עבודה בבית לקוח שנצפתה מראש כארוכה מהרגיל תתברר כפשוטה יותר לביצוע וכך יחולו שינויים בתכנית העבודה אשר יחייבו הקדמת הגעה ללקוח הבא בתוך מסגרת חלון הזמן. במיוחד לאור מקרים פוטנציאליים כגון אלה, נציגינו אינם יכולים להתחייב להודעה מראש על הגעה לבית הלקוח באופן מצומצם יותר מחלון הזמן שנקבע מראש.

על כן, מתבקשים לקוחותינו להמתין בכתובת המנוי במסגרת חלון הזמן שנקבע מראש, תוך המתנה של בגיר מעל גיל 18 במקום. במקרים בהם לא תהיה נוכחות בכתובת המנוי ישוחרר לביצוע העבודה בבית הלקוח הבא לצורך מניעת איחורים ואי נעימויות ללקוחות הבאים בתכנית העבודה.

בברכה ,

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה