פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ,הטעייה ואי הגעה לחיבור לקוח חדש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה- 08.11.2011 בשעות הצהריים פנינו טלפונית לחברת יס בנוגע להתחברות לשירותי החברה. הנציגה לקחה את הפרטים שלנו ואמרה כי נציג מכירות ייצור עימנו קשר מאוחר יותר.
ואכן, לאחר 10 דקות יצר עימנו קשר נציג מכירות בשם ברק ומסר לנו את כל הפרטים על המבצעים והחבילות שקיימות ביס. ביקשנו לקבל הטבות נוספות עקב התחברותנו כלקוח חדש וכן ביקשנו לתאם התקנה מהירה בתוך כיומיים ולכל זה נעיננו בחיוב. (טלפונית)
בשעה מאוחרת יותר, בשעות הערב, יצר עימנו קשר הנציג ברק ואמר לנו כי אם רק במידה ונבצע הזמנה וחיבור מיידי ליס, יוכל הנציג לדאוג לכל ההטבות וכן להתקנה ביום חמישי ה- 10.11.2011.
מכיוון שהדבר היה חשוב לנו, מסרנו את פרטינו לנציג ונאמר לנו כי הנציג יגיע לביתנו ביום רביעי ה- 09.11.2011 בערב בכדי שנוכל לחתום על החוזה.
אכן ביום רביעי בשעה 20:00 הגיע הנציג לביתנו עם כל הטפסים הנדרשים. מיותר לציין כי כל ההטבות שסוכמו לא היו מצויינות בטפסי ההתחברות של חברת יס, אך הנציג רשם את ההטבות על גבי דף נפרד ובחתימתו אישר את כל אשר סוכם.
ביום חמישי ה- 10.11.2011, יצרנו קשר עם הנציג ברק בבוקר בכדי לוודא את ההתקנה שאמורה להתבצע באותו היום ונעיננו כי בין השעות 13:00 ל- 16:00 יגיעו המתקינים.
חיכינו.........
מאחר ואף אחד לא הגיע וגם לא יצר קשר, בשעה 16:30 יצרנו קשר עם הנציג ברק ושאלנו לפשר העניין? הנציג התנצל, בדק ואמר בביטחון רב כי בעקבות הטעות הוא הצליח לסדר התקנה מיוחדת ביום שישי ה- 11.11.2011 בין השעות 10:00 ל- 13:00.
קיבלנו את ההתנצלות וחיכינו........
מיותר לציין כי אף אחד לא הגיע וגם לא התקשר....
ניסינו ליצור קשר עם הנציג אך לשווא. פנינו לשירות לקוחות של יס בסביבות השעה 13:30 ונדהמנו לגלות כי במערכת ההתקנות של יס תואמה התקנה ליום ראשון ה- 13.11.2011 וכי אין כל איזכור להתקנות הקודמות שאמורות היו להתבצע בימים חמישי או שישי.
בסביבות השעה 14:30 הצלחנו ליצור קשר עם הנציג ובשנית נעיננו כי הוא מתנצל אך הדבר אינו בידיו.
מיותר לציין כי חברת יס אמורה לקחת אחריות ולפצות לקוח לפי חוק הטכנאי על המתנה של יומיים!!!
מסרנו לנציג כי ברגע זה איננו מעוניינים עוד להתחבר לחברת יס ולבטל את הטפסים. הנציג הציע לנו פיצוי על עוגמת הנפש בגובה של תשלום חודשי בחינם.
מסרנו לו כי רק במידה ונפוצה בגובה של 3 חודשים נהיה מוכנים לשקול חיבור מחדש לחברת יס.
לאחר בדיקה עם הממונה עליו נמסר לנו כי העניין צריך להיות מאושר רק על ידיי מנהל מחוז וביום ראשון ה- 13.11.2011 עד השעה 10:00 בבוקר נקבל תשובה..
כמובן שהתשובה בוששה להגיע. בשעה 12:00 בצהריים התקשרו הטכנאים והודיעו כי בעוד כ-15 דקות הם מגיעים להתקין את הממירים. נמסר למתקינים שאין להם מה להגיע להתקנה עד אשר נקבל תשובה מהנציג ברק לגבי גובה הפיצוי.
לאחר 5 דקות התקשר נציג יס בשם בני (המנהל של ברק) ושאל מדוע איננו מעוניינים בהתקנה?
נמסר לו כי אנו ממתינים לתשובותו של ברק ובשיחת ועידה עם ברק (רק כך יכולנו להשיג אותו טלפונית) נמסר לנו כי התשובה תהיה רק אחר הצהריים.
מיותר לציין כי עד היום לא הגיע התשובה!!!!
ביום שלישי ה- 15.11.2011 יצרנו קשר עם שירות הלקוחות של יס בכדי לבדוק שאין ולא בטעות מנוי ביס על שמנו לכי הנציג לא הפעיל את החיבור.
נשאלנו ע"י הנציגה מדוע התחברנו דרך הנציג ברק ולא דרך הטלפון בשירות הלקוחות, גוללנו באוזניה את הסיפור.
למען הסר ספק, הנציגה הודיע לנו באופן חד משמעי כי כל ההטבות שניתנו לנו ע"י הנציג ונרשמו בכתב ידו, עם חתימתו, אינן קבילות ואסורות על פי תקנון יס. ובמידה והיינו מתחברים ליס, כל ההטבות הנ"ל לא היו משויימות ותקפות, ואף היינו מחוייבים עליהם.

לאחר כשעה של שיחה עם הנציגה הטלפונית ועם הממונה עליה, לא קיבלנו שום פתרון לבעייה ואף קיבלנו הצעת התחברות נחותה מהצעתו של הנציג ברק.
כל התהליך של ההתחברות גזל מאיתנו זמן רב ויקר, הן של הפסד ימי עבודה והן של שיחות טלפונית.

בעקבות החוויה הלא נעימה והמטרטרת, אנו חשים תחושת זלזול ומרמה ע"י חברת יס, אשר כל רצונינו היה להתחבר לשירותים של חברת יס.

אם חברת יס רוצה ורואה בנו כלקוח, המינימום שחברת יס יכולה לעשות הוא לקחת אחריות על מעשיהם של עובדיה ולהציע פיצוי הולם לכל עוגמת הנפש שעברנו.

בברכה,
משפחת שלום

העתקים:
משרד התקשורת פניות הציבור - בדוא"ל
המועצה הישראלית לצרכנות - בדוא"ל


עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה