פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בלקינד 14 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי בתאריך 15.11 בצהריים לנציג שירות של יס על מנת שיגיע טכנאי לביתי, ויחליף לי ממיר מרכזי תקול שבגללו לא היה שידור בכל הבית, הובטח לי שיגיע טכנאי יום למחרת בין השעות 15:00-17:00, יצאתי מהעבודה מוקדם בכוונה על מנת לחכות לטכנאי, פניתי בשעה 16:30 לנציג שירות על מנת לבדוק מדוע הטכנאי מתעכב הובטח לי שהטכנאי יגיע ב17:00, פניתי שוב ליס בשעה 18:15 לאחר המתנה של כ25 דק' דרשתי לקבל את המנהלת שם, דיברה איתי מנהלת בשם אורטל שהבטיחה שהטכנאי יגיע בין 19:00 ל-21:00 והיא הבטיחה להתקשר ולוודא את הגעתו.
כמובן שהטכנאי לא הגיע והיא לא התקשרה אליי, התקשרתי שוב בשעה 20:30 וביקשתי לקבל את אותה מנהלת בשם אורטל אמרו לי שהיא כבר סיימה את המשמרת, דיברה איתי מנהלת אחרת ורק לאחר צעקות ואיומים על מעבר להוט הגיע טכנאי סוף סוף בשעה 22:00.
אין שום סיבה שלקוח ותיק יצא מהעבודה במיוחד וישרוף יום שלם על מנת לחכות לטכנאי, מבלי שאף נציג יודיע לו על עיכוב, ושכל אחד מספר סיפורים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לציין כי חברת yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, לצערנו ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בנציג או בחברה (טיפול קודם שהתארך מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).
צר לנו על האיחור בהגעת הנציג. כמובן שנציגינו מחויבים להודיע על איחור במועד הגעת הנציג, ואכן כך היה.
חשוב לציין כי נציגתנו הגב' אורטל שוחחה עם מר פיקסלר כפי שהבטיחה ביום 16/11/2011, לאחר שהטכנאי עזב את כתובת המנוי. כמו כן, הוענק פיצוי כספי במנויו של מר פיקסלר בגין האיחור.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה